برگزاری کارگاه‌های آموزشی معلمان پایه اول تا ششم در اهواز

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پایه‌های اول تا ششم در این ناحیه برای ارتقای توانمندی نیروی انسانی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیده مرعشی معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز با اشاره به کیفیت بخشی به آموزش، ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای و دانش شغلی معلمان دوره ابتدایی را از اهداف برگزاری این کارگاه دانست.

او با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری کارگاه مدارس ابتدایی به ۴ گروه تقسیم شدند که کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران مدارس (گروه اول) در روز‌های ۱۴ و ۱۵ دی ماه ۹۹، ویژه معلمان پایه‌های اول تا ششم، با حضور کمتر از ۱۵ نفر در دبستان‌های معرفت و عصمت برگزار شد.

مرعشی در ادامه، نقد و بررسی، رفع ابهام واشکالات کتاب درسی، به روز رسانی وارتقاء علمی معلمان، دانش افزایی وتبادل تجربه که باعث ارتقاء کیفیت آموزش می‌شود را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه‌ها عنوان کرد.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تشکر از کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی جهت برنامه ریزی، استقبال و حضور معلمان در این کارگاه ها، گفت: برای کلیه‌ی شرکت کنندگان در کارگاه‌های آموزشی گواهی دانش افزایی صادرشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.