در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات دادستان کل کشور درباره علت بازداشت اعضای شوراهای شهر/ هزینه تخریب‌ ساخت و سازهای غیرمجاز برعهده کیست؟

منتظری درباره علت بازداشت اعضای شوراهای شهر توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جلسه شورای عالی استان‌ها با اشاره به هزینه‌ تخریب‌ ساخت و سازهای غیرمجاز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزینه تخریب‌ها و اینکه این هزینه تخریب باید توسط چه کسی یا دستگاهی پرداخت شود، در قانون مشخص نشده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی درباره هزینه‌های تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز دارای ردیف بودجه نیست و ما هم می‌خواهیم که مشخص شود هزینه تخریب‌ها بر عهده چه کسی است.


بیشتر بخوانید


دادستان کل کشور در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازداشت اعضای شورای شهر گفت: نگاه قوه قضاییه این است که افراد، مردم و مقامات بازداشت نشوند، اما گاهی اوقات جرایم به نحوی هستند که فرد باید بازداشت شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری درباره توقیف کشتی کره جنوبی تصریح کرد: این توقیف براساس شکایت یکی از سازمان‌ها انجام شده است و اقدامات لازم درباره این موضوع در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۹ دی ۱۳۹۹
با سلام از رییس محترم قوه قضاییه استدعا دارم به ماده 477 نظر مساعدت داشته باشد بنظر می رسد قضات تجدید نظر متوجه شدند 477 محدود شده زیاد توجه دقیق به اسناد پرونده ندارن سی هزار متر مربع زمین دادگاه در دادنامه بعنوان ماترکه حکم صادر نموده ولی زمین در طبیعت وجود ندارد و حکم فقط براساس ادعا وکیل پرونده صادر شده وکسی شهامت نقض دادنامه را ندارن در شعبه 4 دادگاه ساری و 18 تجدید نظر کسی برابر ماده 194 199 ق آ د م اعتنا به اظهاراتم ندارد به انتظار رسیدگی دادنامه خلاف واقع صادر شده
آخرین اخبار