فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

الگوگیری از سردار شهید سلیمانی موفقیت را در زندگی تضمین می‌کند

سردار طاهری گفت: الگوگیری از زندگی، منش و نحوه مدیریت و فرماندهی سردار شهید سلیمانی موفقیت ما را در تمامی مراحل زندگی و اجرای درست ماموریت‌های شغلی تضمین می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در نشست هماهنگی نیروهای مسلح در امور ایثارگران سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در سراسر خاک این استان پهناور خون جوانان عزیزی بر زمین ریخته شده‌ که عاشقانه جان خود را فدای امنیت کشور و آرمانهای نظام و انقلاب کرده‌اند.

او  افزود: ما معتقدیم خاک سیستان و بلوچستان همان قداستی را دارد که مناطق جنگی و عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

مدیر موسسه شهید سرلشکر پاسدار حاج حسن تهرانی مقدم نیز در این نشست گفت: شهدا برای عزت و سربلندی ایران اسلامی ارزشمندترین سرمایه خود که جان شیرن‌شان بود را تقدیم‌کرده و وصیت آن‌ها به ما حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

حمیدرضا قنبری دیناروند با اشاره به اینکه شهدا در بین ما امانتی را بجا گذاشته و آن خانواده گرانقدرشان است افزود: وظیفه ما خواهد بود که قدردان صبر و استقامت خانواده‌های بزرگوار این عزیزان باشیم.

او ‌ با اشاره به اینکه دشمن برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر جنگ تحملی هشت ساله از سه روش دیگر استفاده کرد تا رمق نیروهای جوان ما را بگیرد و از این طریق به نظام ضربه وارد کند بیان کرد: حمله فرهنگی به طرق مختلف و ترویج غرب‌گرایی، مدگرایی و مصرف‌گرایی در جامعه،حمله اعتقادی و ایجاد شبهات دینی برای سست کردن اعتقادات جوانان و حمله جسمی و فیزیکی به جوان با ترویج مصرف مواد مخدر و مشروبات الکی و انداختن جوانان در دام اعتیاد و وابستگی به انواع مواد مخدر از اقدامات دشمن است.

مدیر موسسه شهید سرلشکر پاسدار حاج حسن تهرانی مقدم با اشاره به اهمیت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از کانون‌ها و اهداف اصلی دشمنان در این استان ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و دامن زدن به اختلافات مذهبی است درحالیکه مردم منطقه همگی در مسیر انقلاب قدم برمی‌دارند.

او  افزود: مردم سیستان و بلوچستان باید این صمیمیتی که بین شیعه وسنی موجود بوده را قدر بدانند و نباید اجازه دهند تا دشمن از این صمیمیت دینی سو استفاده کند.

قنبری دیناروند تصریح کرد: همراهی مردم غیور سیستان و بلوچستان با نظام مقدس جمهوری اسلامی مثال‌زدنی و همواره سرآمد دیگر استان‌های کشور بوده‌ شیعه و سنی اگرچه انتقاد به هم می‌کنند ولی با یکدیگر اختلاف‌ندارند و سعی دشمن بر این‌ بوده که این انتقاد را به اختلاف تبدیل کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار