نظری: افراد مقصر در تنظیم قرارداد‌ بازیکنان استقلال باید پاسخگو باشند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درمورد شرایط این تیم پیش از دربی پایتخت توضیحاتی داد.

حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد شرایط این روز‌های تیم استقلال و دربی پیش رو گفت: شرایط تیم فوتبال استقلال در این روز‌ها از همه نظر خوب است و فکر می‌کنم شرایط برای برگزاری یک بازی بسیار خوب مساعد باشد. پیش‌بینی ما این است که قطعا در دربی پیروز خواهیم شد و مطمئن هستیم هواداران از دیدن یک بازی جذاب و پر موقعیت لذت خواهند برد.

حضور عضو پنجم هیئت مدیره، به تصمیم مجمع باشگاه بستگی دارد

او در مورد حضور عضو پنجم در هیئت مدیره استقلال گفت: در این باره مجمع باشگاه باید تصمیم گیری کند. شرایط ما در حال حاضر در هیئت مدیره خوب است و تعامل قابل قبولی با مدیرعامل داریم. تلاش می‌کنیم اتفاق‌های مختلف را به بهترین شکل ممکن برای تیم استقلال رقم بزنیم. مطمئن هستیم شرایط هر روز بهتر خواهد شد و روند رو به رشد تیم نیز این مهم را تائید می‌کند.

افراد مقصر در تنظیم قرارداد‌ بازیکنان باید پاسخگو باشند

نظری درمورد روند اصلاحات در قرارداد‌های بازیکنان گفت: در مورد اصلاحیه قرارداد‌ها همچنان مذاکرات ادامه دارد، اما واقعیت این است که با توجه به منعقد شدن قرارداد‌ها احتمال تغییر در آ‌ن‌ها کم است. یک طرف این قرارداد بازیکنی قرار دارد که نمی‌خواهد قرادادش کاهش پیدا کند. با توجه به این که استقلال یک تیم دولتی است تا به الان نهاد‌های نظارتی نیز در این موضوع ورود کرده اند. از کسانی که در این موضوع دخالت داشتند پرسش‌هایی مطرح شده است و به زودی تعیین تکلیف خواهد شد و کسانی که مقصر بوده اند طبق قانون با آن‌ها برخودر خواهد شد.

او درمورد تمدید قرارداد شیخ دیاباته و هرویه میلیچ گفت: در این مورد ترجیح می‌دهم صحبت نکنم. در حال حاضر تمرکزمان روی بازی دربی است و امیدواریم هر اتفاقی در این حوزه قرار است رخ دهد با همت عبدیان و مددی بعد از بازی با پرسپولیس پیگیری شود.

نظری در پاسخ به موضوع امضا نشدن حکم سرپرستی مددی توسط رئیس هیئت مدیره گفت: در موقعیتی نیستیم که بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم. مشکلی نخواهد بود و در حال حاضر تمرکزمان فقط روی دربی است.

از کادر فنی حمایت کرده و می‌کنیم

او در مورد حمایت از کادر فنی استقلال و پرداخت پاداش به بازیکنان گفت: ما از کادر فنی حمایت کرده و می‌کنیم و مطمئن هستیم این حمایت‌ها در نتیجه گیری تیم کمک خواهد کرد. تلاش می‌کنیم تا تمام انتظارات کادر فنی را فراهم کنیم. ممکن است در قسمت‌هایی قصور داشته باشیم و با تاخیر خواسته‌ها را برآورده کنیم. از هواداران بابت اینکه بعضی از اتفاقات کمی با تاخیر رخ می‌دهد عذرخواهی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم این مشکلات رفع شود. پاداش‌های بازیکنان تا الان پرداخت شده است و شاید کمی تاخیر در پرداخت‌ها وجود داشته باشد، اما انجام شده است. برای دربی نیز برای تیم پاداش در نظر خواهیم گرفت.

او درمورد برگزاری دیدار دوستانه بین پیشکسوتان استقلال و تیم رسانه گفت: پیرو مراسمی که ۲ هفته پیش با عنوان جایزه ناصر حجازی برگزار کردیم تصمیم گرفتیم در مسیر تجلیل از پیشکسوتان مان و انجام مسئولیت‌های اجتماعی که بر گردنمان است بازی فوتبالی را بین پیشکسوتان استقلال و تیم رسانه برگزار کنیم. این بازی هم تجلیلی از پیشکسوتان بود و هم گرامیداشت کسانی که برای بیماران سندروم دان زحمت می‌کشند. از این دست فعالیت‌ها باید در یک باشگاه فرهنگی ورزشی بیشتر اتفاق بیفتد. به خصوص تجلیل از پیشکسوتان را باید جزو اولویت‌های خودمان قرار دهیم تا این افراد فکر نکنند بعد از پایان دوران فوتبالشان فراموش خواهند شد و هواداران دیگر یادی از آن‌ها نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار