جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

احتکار لاستیک، برنج و شکر در ۳ انبار بزرگ در پایتخت

سردار هداوند از کشف بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در ۳ انبار بزرگ کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی ساماندهی انبار‌های کالا در جنوب تهران، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق شدند ۳ انبار بزرگ کالا را که مقدار فراوانی اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم در آن دپو و جمع آوری شده بود، شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با شناسایی هویت مالک انبار‌ها نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد و چهاردهم دی ماه تیمی از کارآگاهان به همراه مقام قضایی و نماینده سازمان صمت از داخل انبار‌ها بازدید کردند.


بیشتر بخوانید


جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار‌ها ۵۹ هزار و ۹۷ حلقه لاستیک سبک و سنگین، ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار کیلو برنج وارداتی، ۷۱ هزار و ۶۵۰ کیلو پودر شیر خشک و ۱۰۰ تن شکر احتکار شده کشف شد، افزود: با دستور قضایی هر سه انبار پلمب شد و در اختیار امین قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر شدند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، عنوان کرد: کارشناسان ارزش اموال احتکار شده را بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار