ادعا‌های نخ نما شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برجام

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار تداوم سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران در دولت آتی آمریکا شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شد بازگشت به توافق هسته‌ای ایران در دولت آتی آمریکا پیامد‌های ناگواری را در خاورمیانه رقم خواهد زد.

بنیامین نتانیاهو روز پنج شنبه در حالیکه میزبان وزیر خزانه داری آمریکا بود، در ادعایی که دیگر تازگی ندارد، گفت اگر به سادگی به توافق هسته‌ای ایران بازگردیم، آنچه رخ می‌دهد یا همین حالا نیز ممکن است در حال اتفاق باشد، این است که بسیاری از کشور‌های دیگر در خاورمیانه برای تجهیز به سلاح هسته‌ای شتاب خواهند کرد.

نخست وزیر صهیونیست‌ها بازگشت به برجام را کابوس و اشتباهی دانست که نباید رخ دهد. نتانیاهو بار دیگر از دولت کنونی آمریکا برای تحمیل کارزار فشار حداکثری علیه ایران تمجید کرد و گفت وزارت خزانه‌داری آمریکا تحت ریاست شما (منوچین) نقش مهمی در اعمال و اجرای تحریم‌ها علیه ایران داشته است.

نتانیاهو تاکید کرد سیاست فشار حداکثری باید در دولت آتی آمریکا نیز ادامه یابد تا به ادعای او از اقدامات خشونت آمیز و تروریستی ایران در منطقه و نیز دستیابی به سلاح هسته‌ای از سوی ایران جلوگیری به عمل آید!

دولت دونالد ترامپ در می‌ سال ۲۰۱۸ در اقدامی یکجانبه توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام را به بهانه‌های واهی نقض آن از سوی ایران زیر پا گذاشت. پس از آن کمپین غیرانسانی فشار حداکثری را با محوریت تروریسم اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت تا از این روزنه بساط مذاکرات نمایشی را در جهت حصول نیات خود فراهم کند؛ تیری که برغم تشدید تحریم‌ها به سنگ خورد.

حال با تغییر دولت در واشنگتن همگان به نظاره نشسته‌اند تا ببینند سرنوشت توافق هسته‌ای ایران در دوره جو بایدن که مدعی بازگشت به برجام و مذاکره با ایران بود، چه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۹
برووووو..بابا تو دیگههههههه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۲۹ ۱۸ دی ۱۳۹۹
رژیم جعلی و آپارتاید تروریستی اسرائیل جنایتکار که دارای صدها کلاهک هسته ای علیه صنعت صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران موضع خصمانه میگیره،ولی باید بدونه که این موضع گیری ها و حررافی ها تاثیری در پیشرفت صنعت صلح آمیز هسته ای و دفاعی موشکی ایران ندارد و ایران اسلامی با قدرت پیش خواهد رفت،امیدوارم آنقدر زنده بمانم که نابودی امثال نتانیابو و رژیم تروریستی اسرائیل و آزادی قبله اول مسلمانان جهان رو نظاره کنم..مرگ بر آمریکا و اسرائیل خونخوار
آخرین اخبار