اهدای اقلام بهداشتی به بیمارستان سینا شهرستان کارون

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از تهیه و تحویل اقلام مصرفی مورد نیاز بیمارستان سینا در منطقه کم برخوردار شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پشتیبانی از مدافعان سلامت، نیاز‌های بیمارستان سینا در منطقه کوت عبداله که پذیرنده بیماران کرونایی است، شناسایی، و بخشی از اقلام مصرفی مورد نیاز این مرکز درمانی تامین و تحویل شد.

او بیان داشت: این اقدام با هماهنگی فرمانداری کارون و مسئولان بیمارستان سینا صورت گرفته است و این اقلام شامل انواع ماسک، محلول ضدعفونی کننده، ملزومات حفاظت فردی، پشتیبانی وخدماتی، آب معدنی است.

مفیدی افزود: این شرکت در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز، همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود درخصوص جامعه پیرامونی شهری و روستایی همجوار تاسیسات اهتمام لازم را داشته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تصریح کرد: کمک به مدافعان سلامت به عنوان خط مقدم پیشگیری و مقابله با کرونا و رفع نیاز‌های مراکز درمانی و همچنین اعزام گروه‌های بسیج جهادی در ضدعفونی و گندزدایی معابر و منازل و توزیع بسته‌های بهداشتی در روستا‌های همجوار تاسیسات و مناطق کم‌برخوردار شهری بخشی از خدمات شرکت کارون در پشتیبانی و مواجه با شیوع کرونا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.