واردکنندگان دیروز و تولیدکنندگان امروز+ فیلم

درخشش تولید ملی در شهری که چندی پیش کالای خارجی به وفور در آن یافت می‌شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امروز تولیدکنندگانی در خط مقدم تولید و تامین نیازهای داخلی در شهرهای مرزی کردستان فعالیت دارند که دیروز کارشان واردات بود و اکنون سرمایه خود را وارد حوزه تولید کرده‌اند.

ممانعت از ورود کالاهای آماده به کشور در چند سال اخیر تحولات مطلوبی به ویژه در شهرستان‌های مرزی همچون بانه، سقز و مریوان به دنبال داشته است و تُجاری که تا قبل از این اقدام، کارشان واردات کالا بود حالا وارد عرصه تولید شده‌اند.

بازاریابی و فروش کالاهای تولیدی از فاکتورهای اساسی در حوزه تولید است که تجار و واردکنندگان کالا از این شاخص مهم بهره‌مند هستند لذا می‌‍توان گفت نقطه قوت ورود واردکنندگان کالا به عرصه تولید، شناخت دقیق بازار فروش توسط آنان بوده که به سکوی پرتاب‌شان هم تبدیل شده است.

نمونه تحقق این مهم را می‌توان در موفقیت واحدهای تولید لوازم خانگی در شهرستان های مرزی بانه و سقز در استان کردستان مشاهده کرد.

اگر حمایت و پشتیانی دولت با ممانعت از ورود برخی کالاهای آماده که نمونه داخلی آنها در حال تولید است، استمرار داشته باشد این واحدها همچنان می توانند سرپا بایستند و تولید و اشتغال خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/پ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.