در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راه اندازی اپلیکیشن ۴٠٣٠ در آینده نزدیک

مدیرعامل بنیاد احسان درباره آخرین اقدامات این مجموعه در راستای مقابله با بیماری کرونا توضیحاتی داد.

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گام دوم خدمات الکترونیک سلامت اظهار کرد: تجربه ارزشمندی در بیماری کرونا در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام رقم خورد.

او با بیان اینکه زنجیره کاملی از خدمات تولیدی و دانشی در این راستا به کار گرفته شده است، افزود: از جمله اقدامات تولید ماسک، ایجاد فضای روانی مناسب عدم شناخت بیماری، تولید دارو، واکسن و... است.

سلیمانی ادامه داد: با راه اندازی سامانه ۴٠٣٠ بار مراجعات به درمانگاه‌ها کاهش یافت و بار روانی و ذهنی مردم نسبت به بیماری کنترل شد.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه در مراحل مختلف بسته‌های معیشتی، بهداشتی و پروتئینی به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا اهدا شد، بیان کرد: غربالگری محله به محله در ١٠٠ نقطه از مناطق پر خطر تهران و برخی از شهرستان‌ها انجام شد و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

سلیمانی گفت: در محله هایی همچون محله هرندی تست رایگان کرونا انجام شد که در کاهش مرگ و میر بسیار اثرگذار بود.

او با بیان اینکه سامانه ۴٠٣٠ ساماندهی الکترونیکی در شرکت برکت تل است که علاوه بر مشاوره در خصوص بیماری کرونا زیر ساخت‌های برای مشاوره بیماری‌های همچون سرطان و .. را دارد، افزود: برنامه ریزی شده است در اکثر مناطق محروم در سال آینده با استفاده از ظرفیت خانه‌های بهداشت و درمانگاه و استفاده از دورا پزشکی چرخه اتصال بیمار به پزشک متخصص تسهیل شود.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل ادامه داد: در راستای مقابله با بیماری کرونا تاکنون ٣۵ میلیون نفر با این سامانه تماس گرفتند.

او با بیان اینکه در آینده نزدیک اپلیکیشن ۴٠٣٠ راه اندازی خواهد شد و ارتباط بین بیماران و پزشکان را راحت‌تر می‌کند و خدمات بیشتری ارائه می‌شود، گفت: از ابتدای کرونا تاکنون ۵ میلیون بسته معیشتی و پروتئینی به مناطق محروم ارسال شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: برای آخر سال قرار است بسته‌هایی در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی، پروتئینی و پوشاک با کمک خیرین و گروه‌های جهادی ارسال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار