استقلال گام اول را در لیگ تکواندو محکم برداشت

تیم تکواندوی استقلال تهران در هفته اول لیگ برتر برابر فتح صدر البرز به برتری ۵ بر ۳ رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نخست از لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور "جام خلیج فارس" امروز با مبارزه اول میان تیم‌های فتح صدر البرز برابر استقلال تهران آغاز شد.

تیم استقلال تهران توانست با ستاره‌های جوان خود و با برتری ۵ بر ۳ از سد فتح صدر البرز بگذرد و قدم اول را در لیگ برتر تکواندو محکم بردارد.

باربد جباری و امیررضا شهرستانی در دیداری تماشایی به نتیجه تساوی ۵۳ - ۵۳ رسیدند. در نهایت این شهرستانی بود که در راند طلایی برای استقلال اولین پیروزی را در وزن ۵۴- کیلوگرم دشت کرد.

فتح صدر البرز و استقلال هر ۲ اولین سال حضور خود در لیگ برتر آقایان را تجربه می‌کنند. قبل از این استقلال با نام جوانه در لیگ برتر تکواندو بازی می‌کرد.

در مبارزه دوم وزن ۸۷+ کیلوگرم، سیاوش فخرایی از تیم فتح صدر البرز با نتیجه ۱۱ بر ۸ مغلوب رامتین حسنی از استقلال شد.

در مبارزه سوم در وزن ۶۳- کیلوگرم هم حمیدرضا هادیان در دیداری یک طرفه برابر رضا نجات به برتری ۳۳ بر ۷ رسید و اولین پیروزی فتح را دشت کرد.

مبارزه چهارم در وزن ۸۰- کیلوگرم هم بین مهدی جلالی بازیکن باتجربه فتح و مهدی عابدینی از استقلال برگزار شد و در نهایت این بازیکن استقلال بود که توانست با نتیجه ۸-۶ پیروز این شیاپ چانگ شود.

در مبارزه پنجم در وزن ۸۷- کیلوگرم علی نجفی از تیم فتح صدر البرز با نتیجه ۲۴ بر ۴ برابر علی قلی‌پور به برتری رسید. در مبارزه ششم وزن ۶۸- کیلوگرم محمدسالار وحیدی از فتح صدر البرز برابر امیرحسین بهرآبادی با وجود اینکه دیدار را با اختلاف ۸ امتیاز پیش بود، با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ مغلوب بهرآبادی شد.

در حساس‌ترین مبارزه در وزن ۷۴- کیلوگرم علی عزیزی از استقلال در دیداری جذاب برابر امیررضا نیک‌سیرت با نتیجه ۱۹ بر ۱۱ به پیروزی رسید.

در آخرین دیدار محمد کاظمی باتجربه توانست با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ برابر علیرضا عباسی در وزن ۵۸- کیلوگرم پیروز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار