لیگ برتر هندبال/ برتری نیروی زمینی مقابل نفت و گاز گچساران

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با برتری مقابل نفت و گاز گچساران دور برگشت لیگ برتر هندبال را به پایان رساند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین دیدار از روز چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در دور برگشت تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گروه اول با قضاوت کوبل داوری استان مرکزی به مصاف تیم قعر نشین نفت وگاز گچساران رفت.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان مهدی آزاد منجیری در تیم شهید شاملی کازرون بازی را خوب آغاز کردند و در دقایق نخست با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان با پنج گل از حریف پیش افتادند. در ادامه شاگردان رضا زاده به بازی برگشتند، اما نتوانستند در نیمه نخست پیروز میدان باشند و با حساب ۱۳ بر ۱۲ بازی را به نماینده استان فارس واگذار کردند.

نیروی زمینی در مجموع ۲ نیمه با نتیجه ۲۹ بر ۱۹ بر حریف غلبه کند.

تیم شهید شاملی کازرون با این برد بدون باخت و با ۲۰ امتیاز با کسب جایگاه اول گروه الف به کار خود در دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر آقایان پایان داد.

نفت و گاز گچساران نیز با این شکست در قعر جدول باقی ماند.

ذوبی‌ها با باخت و پرسپولیسی‌ها با برد راهی دور بعد شدند

در دومین دیدار از روز پایانی دور دوم مرحله برگشت مسابقات هندبال یادواره شهید حسین پور جعفری تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف پرسپولیس بهبهان رفت. شاگردان کیوان صادقی مغلوب حریف شدند.

در نیمه نخست شاگردان مسعود ظهرابی تیم برتر میدان بودند و با برتری ۱۹ بر ۱۷ به رختکن رفتند.

در شروع نیمه دوم قرمز پوشان پرسپولیس با هدایت ظهرابی که سرمربی تیم ملی جوانان نیز محسوب می‌شود، خوب ظاهر شدند و روند برتری خود را در نیمه نخست تکمیل کردند تا در پایان با حساب ۳۶ بر ۳۳ مقابل ذوب آهن به برتری برسند.

تیم ذوب آهن اصفهان با این شکست در گروه الف ۱۳ امتیازی باقی ماند و با کسب جایگاه دوم پشت سر شهید شاملی قرار گرفت و به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

شاگردان مسعود ظهرابی با پیروزی در بازی به دور بعد صعود کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار