سردار حاج قاسم سلیمانی الگویی برای همه انسان‌های آزاده جهان

امام جمعه بندرعباس گفت:سردار حاج قاسم سلیمانی باید به الگویی برای جوانان و همه انسان‌های آزاده جهان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، آغاز مکتبی والا با ارزش‌های ناب الهی و انسانی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره با ۱۳ دی و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه در زندگی خود از مبارزه و جهاد خسته نشد و ترس در دل دشمنان اسلام انداخت.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر خود به بخش توکهور و هشتبندی، جاده‌های این منطقه را جاده‌های مرگ نامید و افزود: مسئولان باید فکری به حال جاده‌های دسترسی این منطقه به بندرعباس و میناب کنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بخش توکهور و هشتبندی قطب کشاورزی استان است از نبود صنایع تبدیلی در این منطقه انتقاد کرد و از مسولان استان خواست برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد این صنایع و حمایت از طرح‌های ابتکاری و خلاقانه جوانان این بخش اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده همچنین با اشاره به بازدید خود از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، این مجتمع را نمادی از خودباوری ملی در ساخت و تعمیر انواع شناور‌های سبک و سنگین دانست.

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس درگذشت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی را به ملت ایران تسلیت گفت و ایشان را عالمی بصیر دانست.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.