مسئولان مراقب اهداف دشمن در طرح FATF باشند

امام‌جمعه دامغان با اشاره به بررسی مجدد طرح FATF گفت: مسئولان باید مراقب اهداف دشمن در این طرح باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان اظهار داشت: بررسی مجدد طرح FATF در دستور کار قرار گرفته و لذا مسئولان باید مراقب اهداف خصمانه دشمنان که در قالب این طرح دنبال می‌کنند، باشند.

او با تأکید بر اینکه جلوگیری از پول‌شویی و تروریسم جهانی دو مؤلفه مهمی است که در این طرح دنبال می‌شود، افزود: عربستان درواقع بزرگ‌ترین حامی تروریست‌های جهان است و این در حالی است که این کشور را به‌عنوان ناظر سازمان منصوب کردند.

امام‌جمعه دامغان در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه مرکز تولید دانش و عقلانیت است، افزود: حفظ استقلال دانشگاه برای ایجاد توسعه همه‌جانبه در جامعه و منطقه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

حسینیان بابیان اینکه دانشگاه دامغان در رشته‌های علوم پایه دانشجو می‌پذیرد و در حال فعالیت علمی است، گفت: انجام هر اقدامی در دانشگاه جامع دامغان، نیازمند رعایت عدالت و بررسی همه‌جانبه موقعیت‌های این مرکز علمی است.

او با اشاره به اربعین ترور شهید دانشمند محسن فخری زاده یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های علمی این منطقه بیان کرد: این دانشمند از جایگاه علمی بالایی در جهان برخوردار بود که دشمن برای ترور او سال‌ها در تلاش بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار