باتری لپ تاپ‌ های جدید ال جی بیش از ۱۹ ساعت عمر دارد

شرکت ال جی تصمیم گرفت از پنج لپ تاپ جدید و فوق العاده خود در نمایشگاه مجازی CES 2021 رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت ال جی پنج لپ تاپ جدید در سری Gram از ۱۴ اینچ تا ۱۷ اینچ در نمایشگاه CES 2021 معرفی کرده است. سری جدید LG Gram 2021 با طراحی به روز شده با حاشیه‌های نازک‌تر در صفحه‌های نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ ارائه شده است. این شرکت سال گذشته، مدل ۱۷ اینچی فقط از صفحه نمایش با فرمت گسترده برخوردار بود.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های فوق‌العاده لپ‌ تاپ‌های Gram

سایر نسخه‌های بروزرسانی شده به صورت پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل، گرافیک Iris Xe، حافظه LPDDR4x و حداکثر ۱۶ گیگابایت RAM در دسترس هستند. همچنین لپ تاپ‌های Gram این بار گواهینامه Intel Evo را دریافت کرده و به آن‌ها پایه‌ای برای زمان بیدار شدن سریع، عملکرد پر سرعت، شارژ زود هنگام و دوام طولانی باتری نیز داده شده است.

ال جی ادعا می‌کند کاربران می‌توانند از Gram 17، Gram 16 و مدل Gram 16 2 In 1 تا ۱۹.۵ ساعت بدون شارژ مجدد باتری استفاده کنند. هر سه لپ تاپ از باتری‌های ۸۰ وات ساعتی دقیقاً مانند مدل‌های ۱۶ اینچی و ۱۷ اینچی سال گذشته بهره می‌برند.

لپ تاپ‌های Gram هنوز هم بسیار قابل حمل هستند و بزرگ‌ترین مدل آن‌ها یعنی Gram 17 تنها ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد. سبک‌ترین مدل ۱۴ اینچی است که فقط ۹۹۹ گرم وزن دارد.

سری جدید لپ تاپ‌های ال جی با عمر باتری ۱۹.۵ ساعت

هر دو مدل ۱۶ و ۱۴ اینچی ۲ در سری جدید Gram مجهز به قلم Wacom AES 2.0 برای پیمایش، نوشتن و طراحی است. همه مدل‌ها از جمله Gram 17، Gram 16 و Gram 14 دارای حسگر اثر انگشت هستند.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن وجود ندارد، اما ممکن است ال جی این موضوع را در جریان کنفرانس CES 2021 مجازی خود در ۱۱ ژانویه اعلام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار