مرگ کودک ۱۱ ساله زرندیه ای زیر آوار

ریزش آوار ساختمان مخروبه جان کودک ۱۱ ساله را در زرندیه گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، صیدی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ریزش آوار جان کودک ۱۱ ساله را در زرندیه گرفت.

صیدی افزود: با گزاش یک مورد حادثه آوار ریختگی تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ زاویه به روستای قاسم آباد شهرستان زرندیه اعزام شد.

او اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش یک کودک ۱۱ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ روح الدین یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: در حدود ساعت ۱۶:۵۰ عصر روز گذشته به دنبال کسب خبری مبنی بر فوت کودکی در یکی از روستا‌های شهرستان زرندیه، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: با بررسی‌های میدانی به عمل آمده مشخص شد، یک پسر بچه، در هنگام بازی کردن با دیگر دوستانش در یک ساختمان مخروبه، به علت ریزش ناگهانی سقف آن، در زیر آوار مانده و براثر شدت جراحات وارده، درمحل وقوع حادثه جان سپرده است.

او با اشاره به خارج کردن جسد متوفی از زیر آوار و انتقال آن به پزشکی قانونی برای بررسی بیشتر از تمامی شهروندان خواست تا همواره یک مکان ایمن و مجهز به تجهیزات مناسب و استاندارد را برای بازی کودکان خود انتخاب کنند تا هیچگاه شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.