در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

می‌توان به آینده برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در ایران امیدوار بود

احمد دولت آبادی گفت: پنل ثبت نام و شرایط حضور ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران با نمایشگاه‌های دیگر تفاوتی نداشت.

احمد دولت آبادی، مدیرمسئول انتشارات نگارتابان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: انتشارات نگارتابان برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام کرده است. پنل ثبت نام و شرایط ناشران برای حضور در این رویداد فرهنگی با نمایشگاه‌های قبلی تفاوتی نداشت.


بیشتربخوانید


وی افزود: بسیاری از ناشران تمایل داشتند، در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام کنند. باید دید بازخورد این رویداد فرهنگی چگونه خواهد بود. از طریق برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و استقبال مردم از این رویداد ادبی به تمایل داشتن یا نداشتن  آن ها به خرید مجازی و حضور در نمایشگاه های مجازی کتاب پی می‌بریم.

مدیر مسئول انتشارات نگارتابان ادامه داد: نمایشگاه مجازی کتاب جنوب استان کرمان یک آزمون برای مشخص شدن و رفع نواقص برگزاری این رویداد ادبی به صورت مجازی بود. اگر رسانه‌ها نمایشگاه مجازی کتاب تهران را به خوبی پوشش دهند و مردم از این رویداد ادبی استقبال کنند، می‌توان به آینده برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در ایران امیدوار بود.

دولت آبادی بیان کرد: امیدوارم همانطور که مردم و از جمله دانشجویان از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور به حضور در کلاس‌های مجازی عادت کردند، به خرید اینترنتی کتاب هم عادت کنند. در مجموع به برگزاری این رویداد ادبی در فضای مجازی بد بین نیستم و نمی‌توانم بگویم هیچ بازخوردی ندارد، اما نمی‌توان انتظار داشت، بازخورد نمایشگاه مجازی کتاب تهران مانند نمایشگاه فیزیکی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار