گودال بزرگ در بیمارستان، خودروها را بلعید!

ایجاد یک گودال بزرگ در محوطه بیرون بیمارستانی در ایتالیا موجب رعب و وحشت شاهدان عینی شد.

گودال بزرگ در بیمارستان، خودروها را بلعید!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پدیدارشدن یک گودال عمیق ۱۸ متری در حیاط بیمارستانی در ناپل ایتالیا، منجر به تعطیلی بخش بستری بیماران کرونایی این بیمارستان شد. ایجاد این حفره بزرگ در نزدیکی بخش بستری بیماران کرونایی، منجر به قطع خدمات شهری بیمارستان از جمله آب و برق آن شد.


بیشتر بخوانید


پس از ایجاد این حفره مسئولان بیمارستان تخلیه فوری بخشی را که بیماران کرونایی بستری بودند صادر کردند. در تصاویری که از این حفره تهیه شده، سقوط خودروها داخل گودال را نشان می‌دهد. بنا به اعلام مرکز آتشنشانی محلی هیچ یک از پرسنل بیمارستان، بیماران یا مراجعه کنندگان به بیمارستان دچار آسیب نشدند.

گودال بزرگ

رئیس مرکز آتشنشانی «اینیو آکیولینو»، به شبکه تلویزیونی ایتالیایی اسکای TG24 گفت که علت حادثه می‌تواند نشت آب زیر زمینی یا بارندگی‌های شدید اخیر باشد. در لحظه وقوع حادثه ۶ بیمار کرونایی در بخش ویژه بیماران کرونایی بستری بودند که فورا به مکانی دیگر منتقل شدند.

گودال بزرگ

«وینچنزو د لوکا»، فرماندار منطقه اعلام کرد که محل بستری بیماران کرونایی ظرف چند روز آینده و پس از برقراری مجدد خدمات آب و برق بازگشایی خواهد شد.

گودال بزرگ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار