مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد خبر داد:

ثبت بیش از هزار و ۲۰۰ گزارش سانحه و آتش سوزی در خراسان شمالی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: یک هزار و ۲۴۴ تماس واقعی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با ۵۹۹ حادثه و ۷۳۶ سانحه در ده ماه گذشته در خراسان شمالی ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، گریوانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت:بیشترین حوادث رخ داده در بجنورد شامل تماس برای رفع حیوانات مزاحم با ۱۷۵ درخواست ، حبس شدگی با ۱۵۷ تماس و حوادث حبس شدگی در آسانسور و اتفاقات آسانسور با ۸۹ تماس رده سوم حوادث را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


آتشپاد گریوانی افزود: مهمترین حوادث امسال حادثه آتش سوزی علف‌های هرز بود که با ۲۴۴ مورد، بالاترین آمار تماس‌ها را در بخش سوانح شامل می‌شود و حوادث آتش سوزی در فضا‌های سبز شهری با ۱۳۶ مورد و بروز اتفاقات در منازل مسکونی رده سوم آمار  این حوادث را به خود اختصاص می‌دهد.

او گفت: سوانح آتش سوزی علف‌های هرز در یک رخداد عمدی بوقوع پیوست که با ورود و شدت نظارت نیروی انتظامی و گشت و نظارت شهرداری این وقایع به نحو قابل قبولی کاهش یافت.

به گفته گریوانی  بیشترین اتفاقات در محدوده ایستگاه شماره یک و دو آتش نشانی رخ داده  که این امر به دلیل تراکم جمعیتی در این دو حوزه است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد ابراز امیدواری کرد با تقویت و ارتقای سطح آگاهی عمومی، میزان حوادث و سوانح ناشی از سهل انگاری کاهش یابد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وقوع آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.