رئیس کمیته فوتسال:

حضور شمس در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اتفاق مثبتی خواهد بود

پرهیزکار، رئیس کمیته فوتسال درباره آخرین شرایط این رشته و حضور خود در انتخابات فدراسیون فوتبال مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال درباره شرایط این کمیته و  ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خدا را شکر شرایط به گونه‌ای است که عزیزانی که این توانایی را در خود می‌بینند، در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرده اند. امیدوارم در آخر شخصی که واجد شرایط است، سکان دار هدایت فدراسیون فوتبال شود.

پرهیزکار درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: با توجه به این که تا آخر سال در فوتسال، تنها ۲ فیفادی داریم در حال برنامه ریزی برای این روز‌ها هستیم.

او ادامه داد: طبق برنامه AFC، مسابقات جام ملت‌های آسیا از سوم فروردین در کویت برگزار خواهند شد؛ اما گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال تعویق این مسابقات وجود دارد. با توجه به این که نامه‌ای از AFC به ما نرسیده است؛ طبق همین برنامه پیش بینی شده، ادامه خواهیم داد.

پرهیزکار درباره حضور حسین شمس از خانواده فوتسال در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: حسین شمس از بزرگان فوتسال ما است و اعتقاد داریم وجود یک شخص از خانواده فوتسال در هیئت رئیسه می‌تواند اتفاق مثبتی برای فوتبال و فوتسال ما باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار