انفجار در کردستان عراق

خبر‌ها از کشته شدن یک افسر در پی وقوع انفجار در کردستان عراق حکایت دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال صابرین نیوز، بر اثر وقوع انفجار در استان سلیمانیه کردستان عراق در منطقه «سید صادق» یک نفر کشته و دو نفر دیگر از خانواده وی زخمی شدند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است. روز گذشته نیز رسانه‌های خبری از وقوع انفجاری خبر دادنه بودند که کاروانی را که حامل تجهیزات لجستیک برای ائتلاف بین المللی بود، هدف قرار داد.

یک منبع امنیتی گفته بود: یک بمب جمعه شب یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک متعلق به ائتلاف بین المللی را به هنگام عبور از مسیر سریع در منطقه الیوسفیه در جنوب بغداد هدف قرار داد.

او در ادامه افزوده بود: این انفجار منجر به وقوع حسارت‌های مادی در کاروان شد. البته خسارت‌های جانی در بر نداشت.

جمعه هفته گذشته نیز رسانه‌های خبری از از انفجار بمب در مسیر یک کاروان پشتیبانی لجستیک ائتلاف بین المللی در این کشور خبر دادند.
یک منبع امنیتی عراقی بدون اشاره به جزئیات به شبکه تلویزیونی «السومریه نیوز» عراق گفته بود: یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر عبور کاروان پشتیبانی لجستیک ائتلاف بین المللی در جاده بین المللی السماوه منفجر شد.

روز پیش از آن نیز منابع عراقی گزارش داده بودند که دومین کاروان نظامی آمریکایی در این کشور هدف حمله قرار گرفته است.

بر اساس گزارش کانال خبری «صابرین»، این کاروان در هنگام عبور از منطقه «الیوسفیه» در جنوب بغداد هدف انفجار یک بمب قرار گرفته بود.
این چندمین بار طی یک ماه گذشته است که کاروان نیرو‌های ائتلاف آمریکایی در عراق هدف حمله قرار می‌گیرد. پیشتر گروه قاصم الجبارین با پذیرش مسئولیت حمله به کاروان نیرو‌های ائتلاف آمریکایی در جاده السماوه و اللطیفه در جنوب عراق افزود: پایان صبر خود و آتش بس و از سرگیری عملیات علیه نیرو‌های اشغالگر را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار