ربیعی: تیمی که به سپاهان ۳ گل زده، خطرناک است/ بازیکنان جایگزین ایده‌های ما را پیاده می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ماشین‌سازی یکی از تیم‌های لیگ برتری است از نیرو‌های جوان و باانگیزه برخوردار است. ماشین‌سازی از تیم‌های سخت‌کوش لیگ است. تیمی که به سپاهان ۳ گل زده تیمی خطرناک است.

ربیعی در ادامه گفت: ما هم برنامه‌های خاصی داریم و به دنبال این هستیم که تمام امتیازات این بازی را کسب کنیم.

او درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: بازی با فولاد سخت بود. فولاد جزو تیم‌هایی است که خیلی موقعیت به حریف نمی‌دهد و به تناسب آن حملات هوشمندانه‌ای هم انجام می‌دهد.  مقابل فولاد در یکی - ۲ مقطع اشتباهاتی داشتیم، اما از لحاظ کنترل، با توجه به شناختی که از نوع حملات و برنامه‌ریزی فولاد داشتیم، توانستیم برنامه‌های این تیم را خنثی کنیم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم. بازی در خوزستان سخت است، اما اگر کمی شانس می‌آوردیم، می‌توانستیم نیمه اول به گل برسیم.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه عنوان کرد: اکنون تکلیف ما برای بازی فردا کاملا مشخص است. چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که بتوانیم تمام دقایق بازی را هوشمندانه پشت سر بگذاریم. چند بازیکنان را در اختیار نداریم. ۳ بازیکن را همراه نداریم و امروز هم در تمرین کریم‌زاده مصدوم شد. امشب مشخص می‌شود که این بازیکن به بازی می رسد یا خیر.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: اطمینان دارم مانند بازی قبلی، بازیکنان جایگزین خیلی خوب می‌توانند ایده‌های ما را پیاده کنند و مجموعه تیم ما از پس کار بر می آید.


بیشتر بخوانید:


او در پایان گفت: خوشحالم شهر رفسنجان در مورد ویروس کرونا از منطقه نارنجی به زرد تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار