معاون وظیفه عمومی ناجا در استان سمنان گفت: با ابلاغیه سازمان وظیفه عمومی مشمولان غایب بالای یک سال می‌توانند از امکانات خدمت سربازی در محل سکونت خود استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سرهنگ حسین پیوندی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت:  بر اساس ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا ، سامانه جذب مشمولان غایب بالای یک سال در نیروی انتظامی فعال شده است.
 
او افزود: بر این اساس مشمولان غایب بالای یک سال می‌توانند با ثبت درخواست اعزام در دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ و معرفی خود به معاونت وظیفه عمومی استان سمنان ، برای انجام خدمت سربازی در محل سکونت خود اقدام کنند.
 
سرهنگ پیوندی ادامه داد: این مشمولان باید با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت درخواست اعزام به یکی از دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه و پس از اخذ برگه اعزام به خدمت برای اعلام شهر محل سکونت خود ، به معاونت وظیفه عمومی استان و یا شهرستان‌ها مراجعه کنند.
 
معاون وظیفه عمومی استان سمنان تصریح کرد: بی توجهی مشمولان به معرفی به موقع ، آنان را با محرومیت‌های اجتماعی نظیر استخدام در دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، خروج از کشور و اخذ تسهیلات بانکی مواجه خواهد کرد.
 
سرهنگ پیوندی تصریح کرد: شماره تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ سازمان وظیفه عمومی آماده ارائه مشاوره به مشمولان وظیفه عمومی است.
 
انتهای پیام / گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.