رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری از ابتدای کار

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه ضمن تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری گفت : در پروژه‌های جدید شهرسازی از جمله پیاده رو‌ها، اماکن عمومی، مزارستان جدید از همان ابتدای کار بر فرآیند احداث، نظارت خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کهریزی مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه ضمن تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری گفت : در پروژه‌های جدید شهرسازی از جمله پیاده رو‌ها، اماکن عمومی، مزارستان جدید و ... از همان ابتدای کار بر فرایند احداث، نظارت خواهد شد و تمام آیتم‌های مورد نظر دستگاه‌های مربوطه مد نظر قرار خواهد گرفت تا شاهد مشکلات گذشته نباشیم.

فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مشکلات افراد داری معلولیت در تردد‌های درون شهری و نداشتن دسترسی پذیری به اتوبوس‌های شرکت واحد اشاره کرد و از شهرداری و سازمان حمل نقل مسافر، خواستار مناسب سازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری برای بهره مندی افراد دارای معلولیت شد.

او گفت: دو شهرستان قصرشیرین و صحنه بعنوان شهرستان‌های پایلوت شهر بدون مانع انتخاب شدند و جهت انجام مراحل مقدماتی و شروع عملیات اجرایی به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور معرفی خواهند شد.

نرگس کیانی مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با اشاره به اهمیت آموزش‌های حرفه‌ای و شغلی در زمینه آشنایی با ضوابط و مقرارت شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت از سازمان نظام مهندسی، انجمن صنفی مهندسین مشاور و دفتر شهری استانداری درخواست برگزاری دوره‌های آموزشی برای جامعه مهندسین، شهرداران و کارشناسان عمرانی شهرداری‌ها و مهندسین مشاور کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار