شهرآورد تهران/ آشنایی با داور دربی پایتخت

رضا کرمانشاهی به عنوان داور دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار معوقه رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر، تیم‌های استقلال و پرسپولیس دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

در حال حاضر استقلال با ۱۸ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و پرسپولیس با ۱۱ امتیاز دهم است.

قضاوت این مسابقه برعهده رضا کرمانشاهی است. او متولد ۲۵ تیر ماه ۱۳۵۷ در تهران است و در سال ۱۳۷۴ با اخذ مدرک درجه سه، داوری را شروع کرد. او سال ۱۳۸۴ درجه ملی داوری را کسب کرد.

کرمانشاهی از سال ۱۳۸۹ در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت کرده است. او داوری‌های زیادی در لیگ برتر برای هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس کرده است.

او در دیدار پرسپولیس با شهرخودرو پس از خطای خشتن سرلک به او کارت زرد داد، اما کارشناسان معتقد بودند باید به این بازیکن کارت قرمز می‌داد.


بیشتر بخوانید


رضا کرمانشاهی، داور دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم پس از پایان این بازی در سال گذشته بیان کرد: شما (خبرنگاران) به شکلی به داوران حمله می‌کنید که انگار همه چیز تقصیر داور است. مگر ما چقدر از این فوتبال درآمد داریم؟ ۷۰۰ هزار تومان برای هر بازی دریافت می‌کنیم.

او افزود:  مگر ما از زیر بوته عمل آمده ایم که فحش بخوریم؟ در طول ۹۰ دقیقه، ما فقط یک دقیقه تاثیرگذار هستیم. چرا باید به خاطر آن یک دقیقه این همه جوابگو باشیم؟ کاری به بحث استقلال و پرسپولیس ندارم. یک نفر جرات ندارد درباره بازیکن و مربی بگوید. از صبح تا بعد از بازی درباره داور می‌نویسند. مگر چقدر پول می‌گیریم که ما را می‌زنند؟

تیم داوری دربی:

  • داور: رضا کرمانشاهی
  • کمک داوران: آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی
  • کمک داور اضافی ۱ و ۲: بیژن حیدری – وحید کاظمی
  • داور چهارم: حسن یوسفی
  • ناظر: محمدرضا فلاح
  • ناظر ویژه: فریدون اصفهانیان

دیدار استقلال و پرسپولیس دوشنبه ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار