بی توجهی به استمرار دستورالعمل‌های بهداشتی در رکود فعالیت‌های اقتصادی تاثیرگذار است

استاندار اردبیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی را در بروز محدودیت‌های حضور در جامعه و به تبع کاهش رونق اقتصادی اصناف تاثیر گذار دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی در مسجد محله فاطمیه دروازه مشگین اردبیل گفت: با همکاری مردم و تلاش ایثارگرانه بسیجیان و نیروهای بهداشتی و درمانی میزان بستری های کرونا در استان کاهش یافته و لازم است روند اجرای این طرح و رعایت دستورالعمل های بهداشتی  از سوی مردم ادامه یابد.

او بیان کرد: بی توجهی مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، موجب برگشت وضعیت قرمز و اعمال محدودیت های تردد و حضور در اماکن اقتصادی می شود.

استاندار اردبیل اعمال محدودیت ها و تعطیلی در بازار را موجب کم رونق شدن کسب و کار و فشار اقتصادی بر اصناف دانست و خواستار اقدام خودجوش مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استمرار  این اقدامات برای جلوگیری از کم رونق شدن کسب و کار ها شد.

بهنام جو افزود: نباید با عادی پنداری به برگزاری دورهمی ها ،جشن ازدواج با تعداد زیاد اقدام کرده و در این راستا لازم است عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی و نظارت محله ای آگاهی های لازم را به اهالی محلات ارائه دهند.

او گفت: در حال حاضر از ۱۲ شهرستان استان هشت شهرستان در وضعیت زرد و چهار شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند که باید برای رسیدن به وضعیت قرمز همه همکاری کنند.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به اقدام انقلابی بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی ، فعالیت داوطلبانه و اعتقادی را از ارکان بسیج از زمان تشکیل این نهاد عنوان کرد.

بهنام جو تصریح کرد: بسیج در هر زمینه ای که ورود کرده بی منت و خالصانه گام برداشته و به دلیل اقدام داو طلبانه و اعتقادی موفق بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.