فداکاری سربازان مرزبان در رساندن زن باردار به بیمارستان

سربازان مرزی در کشمیر زن بارداری را که باید سریعا به بیمارستان منتقل می‌شد به مسافت ۲ کیلومتر در برفی سنگین حمل کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که سربازان مرزبانی هند در منطقه کشمیر را در حال حمل یک زن باردار نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. پس از آنکه راه ارتباطی منطقه «کوپوارا» در کشمیر به علت بارش برف شدید قطع شد این زن محلی که بایستی فورا به بیمارستان اعزام می‌شد توسط سربازان تا محل استقرار آمبولانس حمل شد.

ساعت ۱۱.۳۰ سه شنبه شب بود که مرزبانان هندوستانی در منطقه «کارال پورا» کشمیر تماسی از یک مرد محلی با نام «شیخ منظور احمد» مینی بر درخواست کمک دریافت کردند. شیخ احمد در این تماس به مرزبانان گفت که زنش باردار است و باید فورا به بیمارستان منتقل شود.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که منتشر شده است نشان می‌دهد سربازان در حالی که تقریبا تا زانو در برف فرو می‌روند این زن را بر روی یک تخت چوبی حمل می‌کنند. این ویدئو اولین بار توسط وزیر دفاع هند در توئیتر منتشر شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «بارش برف سنگین در کشمیر افراد محلی به ویژه افراد ساکن در مناطق مرتفع را با مشکل روبه‌رو کرد. تماشا کنید که سربازان ما در برف سنگین چطور یک زن باردار را برای انتقال به بیمارستان حمل می‌کنند.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زن که هویتش مشخص نشده خوشبختانه به موقع به بیمارستان منتقل شد و نوزادش را که یک پسر بود به دنیا آورد. انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش کاربران محلی همراه بود و بسیاری سربازان مرزبان این کشور را به خاطر فداکاری و رشادت هایشان مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار