افتتاح ساختمان بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان/ توزیع بسته های معیشتی بین کارگران

دیشب در مراسمی ساختمان سازمان بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان در بندرعباس به بهره برداری رسید و ۵ هزار بسته معیشتی نیز بین کارگران و افراد نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، با حضور سردار علی حسین رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در بندرعباس دیشب بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و جهیزیه بین کارگران هرمزگانی توزیع شد و ساختمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و مؤسسه خیریه امام علی (ع) نیز به بهره برداری رسید.

سردار رعیتی فرد گفت: تلاش‌ها و اقدامات موثری با محوریت سپاه برای جلوگیری از رکود و همچنین فعال سازی کارخانجات در استان هرمزگان صورت گرفته است.

او با اشاره به وظیفه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در زمینه تسهیل گری و رفع موانع تولید، گفت: با اجرای طرح شهید کریمی تاکنون موانع تولید بیش از ۴۰۰ کارخانه برطرف شده است.


بیشتر بخوانید


سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در خصوص بسته‌های معیشتی توزیع شده بین کارگران گفت: بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد تومان با کمک شرکت ها، کارخانجات و صنایع هرمزگان تهیه و بین کارگران و دیگر نیازمندان استان توزیع شد.

افتتاح ساختمان بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان/ توزیع بسته های معیشتی بین کارگران

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار