احداث پارک بانوان در محلات موضوع جلسه مسئولان

در جلسه پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان احداث پارک بانوان محلات بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان محلات با حضور نماینده مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های محلات و نیم ور احداث پارک بانوان محلات و اختصاص زمین جهت احداث این پارک بررسی شد.

اختصاص زمین معوض جهت تعریض کمربندی شهر نیم ور و بلوار آیت ا... غفاری محلات، پیگیری اختصاص ۳ هزار تن قیر برای جاده زیرآب، درخواست زمین جهت شهرک اصناف در محلات، رفع مشکل اسناد خانه‌های اهالی کوی حجت و پیگیری آسفالت محوطه مسکن مهر در محلات از دیگر مواری بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: شهر نیم ور کمربندی ندارد و عبور و مرور از داخل شهر صورت می‌گیرد؛ در بازدید وزیر راه و شهرسازی از منطقه نیز این موضوع مورد تاکید قرار گرفت، برای کمربندی شهر نیم ور و پروژه تعریض بلوار آیت الله غفاری زمین معوض اختصاص دهید.

حجت الاسلام سلیمی با تاکید بر رفع و پیگیری مشکلات طرح شده در جلسه، افزود: برای رفع مشکل اسناد خانه‌های اهالی کوی حجت هم چندین جلسه با وزیر محترم برگزار شده و مدیر کل وقت و فعلی دستور مساعد دادند که در حال حاضر اسناد حدود ۸۰ خانه مسکونی آماده شده که جای تشکر دارد و درخواست دارم تکلیف اسناد سایر خانه‌ها هم مشخص شود.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان محلات با حضور حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، مرزبان مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی، و سرپرست فرمانداری شهرستان محلات و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های محلات و نیم ور در فرمانداری شهرستان محلات برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.