رییس دانشگاه آزاد ایرانشهر:

ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌های سردار سلیمانی در امنیت بسر می‌برد

ابراهیمی گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و سرداران اسلام بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در امنیت بالایی بسر می‌برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمد ابراهیمی  رییس دانشگاه آزاد ایرانشهر در نشست بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد واحد ایرانشهر اظهارداشت: اگر مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

او با بیان اینکه تقارن چهلمین روز شهادت دکتر فخری‌زاده با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به ما یادآوری می‌کند که دشمن بیدار و در اجرای طرح‌های خبیث خود مصمم و هوشیار است گفت: باید هوشیاری و اراده خود را برای مبارزه با استکبار و شکست طاغوت به نمایش بگذاریم.

رییس دانشگاه آزاد ایرانشهر اظهارداشت: یاد شهیدان باید زنده نگه داشته شود برای اینکه هرچه ملت ایران دارد مرهون شهداست.

او  ادامه داد: به برکت خون این شهیدان و سرداران اسلام همچون سردار سلیمانی، ایران اسلامی از چنان اقتدار بالایی برخوردار شده که نه تنها دشمن به خود اجازه تعرض به کشور را نمی‌دهد بلکه محرومان و مستضعفان جهان امیدشان به نظام اسلامی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه آیت‌الله مصباح یزدی عمر با برکت خود را در راه اعتلای اسلام گذراند گفت: ایشان در علوم مختلف استادی کامل بود و از جمله متفکران و اندیشمندان انقلابی به شمار می‌رفت که در زمینه علمی و فرهنگی، خدمات قابل توجهی را ارزانی داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۱ دی ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار