کد خبر: ۷۶۲۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر : ۷۶۲۵۹۹۵

شرکت نیو از رقیب قدرتمند خودروی Model S رونمایی کرد

شرکت نیو تصمیم گرفت طی مراسم Nio Days اتومبیل الکتریکی فوق‌ العاده خود را با عنوان ET7 معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی نیو در روز شنبه طی چهارمین سالگرد Nio Days از جدیدترین خودروی الکتریکی خود، سدان ET7 رونمایی کرد. رویداد Nio Days در واقع به زمانی عرضه محصولات شرکت تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۷، شرکت Nio از اولین مدل تولیدی خود، ES8 EV SUV، و بعد از آن از مدل ES6 EV SUV با محدوده بیشتر و همچنین EC6 EV کوپه در سال ۲۰۱۹ رونمایی کرد. برای Nio Day سال ۲۰۲۰ (که به علت همه گیری کرونا به سال بعد موکول شد) شرکت از ET7، یک محصول برتر با سایز متوسط سدان که برای رقابت با Model S تسلا طراحی شده رونمایی کرد.

سدان مجلل خودروساز Nio

ویژگی‌های فنی باتری‌های جدید شرکت Nio

اگر خریداران بسته باتری استاندارد ۷۰ کیلووات ساعتی را انتخاب کنند، قیمت ET7 از ۴۴۸ هزار یوان (۶۹ هزار دلار) آغاز می‌شود. با این حال اگر حق اشتراک ماهانه «خدمات مربوط به باتری» ۹۸۰ یوانی (۱۵۰ دلار) را بخواهند، قیمت پایه به ۳۷۸ هزار یوان یا حدود ۵۸.۳۵۷ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. بسته ۷۰ کیلووات بر ساعتی امکان پیمودن ۵۰۰ کیلومتر مسیر را فراهم می‌کند، در حالی که نسخه اختیاری جدید ۱۵۰ کیلووات ساعتی، با تراکم انرژی ۳۶۰ وات بر کیلوگرمی خود، برای پیمودن محدوده‌های بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر جوابگو خواهد بود که بیش از ۶۰۰ مایل و بالاتر از محدوده‌ای است که Model S تسلا می‌تواند بپیماید. علاوه بر این Nio ادعا می‌کند که ET7 صفر تا صد را در ۳.۹ ثانیه و حداکثر قدرت ۴۸۰ کیلووات پر می‌کند.


بیشتر بخوانید


هنگامی که ET7 در فصل اول سال ۲۰۲۲ برای فروش در دسترس قرار گیرد، برای شروع تنها با باتری‌های ۷۰ و ۱۰۰ کیلووات بر ساعت موجود خواهد بود. همچنین گفته می‌شود نسخه جامد ۱۵۰ کیلووات بر ساعتی ظاهرا تا انتهای آن سال عرضه نخواهد شد.

نگه داشتن شارژ ET7 مدت زیادی طول نمی‌کشد. شرکت Nio روز شنبه اعلام کرد که در حال ارتقاء ایستگاه‌های شارژ نیز هست. ایستگاه‌های خدمات خودکار Nio به جای پر کردن سلول‌های خالی با برق، کل بسته را با بسته‌ای جدید جایگزین می‌کنند.

سدان مجلل خودروساز Nio

انتهای پیام/

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
chra enghadar akhonha aghab mandeh hastand va harooze enzejar jahani va hamsayegan bezafeh 85 milion irani hame az mollaha aghab mandeh tanafoor darand hahahahaha


یکی از این خودروها، مدلی از خودرو ساینا با یک موتور برقی بود که فقط در نمایشگاه‌ها عرضه شده و هیچگاه تولید نشده است. خودروهای هیبریدی هم وضعیت مشابهی دارند و ایران د راین زمینه بسیار عقب‌تر از جهان است.

در مورد موتورهای کم حجم، ایران در ابتدای راه قرار دارد و با جهان یک دهه فاصله دارد.

به عنوان مثال موتورهای کم حجم سه سیلندر فورد در سال ۲۰۱۳ موتورهای سال شده بودند. اما ایران در سال ۲۰۲۱ حتی یک نمونه مانند آن موتور را هم نساخته است.

موتور یک لیتری اکوبوست فورد که در خودرو فیستا استفاده شده، قدرت ۱۲۳ اسب بخاری دارد و خودرو فورد با این موتور در ۱۰۰ کیلومتر، تنها پنج لیتر مصرف می‌کند.
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر