رانندگان بر اساس پیمایش لاستیک دریافت می‌کنند

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: رانندگان برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش لاستیک دریافت می‌کنند.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: طرح توزیع لاستیک خودرو‌های باری براساس پیمایش ۴۰ هزار کیلومتری توزیع می‌شود، بنابراین رانندگانی که فاقد بارنامه هستند و از مسیر‌های تعریف نشده برای جابه جایی محموله تردد کرده‌اند شامل این طرح نخواهند بود.

 خادمی با اشاره به اینکه رانندگان باید بارنامه از مقصد دریافت کنند، افزود: سهمیه لاستیک تخصیصی به رانندگان بخش مسافربری نیز به ازای هر دستگاه اتوبوس ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و مینی بوس ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد به تعداد ۲ حلقه لاستیک اختصاص یافته است.

او ادامه داد: امسال ۳۲۰ حلقه انواع لاستیک مورد نیاز ناوگان باری و مسافربری در چند نوبت بین رانندگان این شهرستان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اضافه کرد: از این تعداد، ۱۹۰ حلقه خودرو‌های نیمه سبک و نیمه سنگین توسط انجمن صنفی رانندگان خودرو‌های سنگین و ۱۳۰ حلقه نیز توسط شرکت مسافربری با نرخ دولتی توزیع شده است.

خادمی تصریح کرد: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰ دستگاه مینی بوس فعال در پایانه مسافربری از این لاستیک‌های استاندارد که با نرخ دولتی توزیع شده است بهره‌مند شده اند.

او گفت: قیمت هر جفت لاستیک با نرخ دولتی بین ۳ تا ۴ میلیون تومان است که این میزان در مقایسه با قیمت بازار آزاد تفاوت زیادی دارد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.