بازگشت هیجان به تاتامی با شروع لیگ کاراته با تمهيدات ويژه

مسابقات لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته کشور اواخر بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته قرار است اواخر بهمن ماه سوپر لیگ سبک‌های آزاد و کنترلی کاراته کشور آغاز خواهد شد.

ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته در گفت گو با خبرنگار ما  گفت: فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته در ۲ بخش آقایان و بانوان هفته‌ پایانی بهمن ماه شروع می‌شود. با آغاز این مسابقات نشاط و جذابیت به دنیای کاراته  بر می‌گردد.

او ادامه داد: جامعه‌ بزرگ این رشته‌ پرطرفدار در این مدت فعالیت خود را حفظ کرده و در حالی که از آخرین مسابقات حضوری حدود یک سال می‌گذرد سازمان لیگ با برگزاری ۲ دوره مسابقات مجازی کاتا و صدور مجوز برای سبک‌ها برای برگزاری مسابقات مجازی و ساحلی زمینه ساز پویایی این ورزش در دوران کرونا بوده است.با اعلام خبر برگزاری مسابقات لیگ، فعالیت مربیان، سبک‌ها و هیئت‌ها برای حضور در این تورنمنت و بالا بردن حفظ آمادگی ورزشکاران چند برابر شده است.

او در خصوص تدارکات سازمان لیگ برای برگزاری این مسابقات بیان کرد: سازمان لیگ با بررسی موقعیت چند سالن ورزشی و مذاکره با چندین بیمارستان و آزمایشگاه معتبر، در حال آماده سازی شرایط مناسب و مقرون به صرفه بابت اسکان، هزینه تست PcR و تغذیه برای تیم‌ها است.   با توجه به اینکه این هزینه‌ها بر عهده‌ خود تیم‌ها خواهد بود بحث قرنطینه نیز مطرح است. قطعا سازمان لیگ به دنبال ایجاد شرایط خوب و مقرون به صرفه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای این تیم‌ها است تا  آن‌ها با کمترین هزینه بتوانند در این مسابقات، حاضر شوند.

او گفت: در بخش آقایان و بانوان با ورود  حامیان مالی قطعا لیگی جذاب و همراه با رقابت‌های دیدنی را شاهد خواهیم بود.  سازمان لیگ پس از انجام مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به برگزاری جلسه قرعه کشی اقدام خواهد کرد. متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی از نعمت حضور تماشاچیان محروم خواهیم بود که با پخش زنده‌ تلویزیونی، انعکاس اخبار  از طریق رسانه‌ ملی، روزنامه‌ها و حتی گرفتن لایو از طریق صفحات مجازی پتانسیل بالای ورزش المپیکی کاراته را به نمایش می گذاریم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار