روانسر شهرستان‌ پیشتاز در اجرای طرح شهید سلیمانی

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت : در راستای مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی، این شهرستان از شهرستان‌های پیشتاز در استان کرمانشاه است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدسعید سریری مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت : ۱۷ تیم مراقبتی، هفت تیم نظارتی و ۷۵ تیم حمایتی در این شهرستان فعال هستند.

او گفت : از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۵۱۷ مورد افراد در معرض تماس نزدیک رهگیری شده و ۷۰ مورد تست سریع و ۱۸۵ مورد پی سی آر نیز انجام شده است.

سریری افزود: در این غربالگری‌ها ۳۱ مورد بیمار جدید از اطرافیان بیماران شناسایی و مراقبت‌های لازم ارائه و بسته‌های حمایتی نیز به آن‌ها تعلق گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر افزود: در این مدت یک هزار و ۸۷۴ مورد بازرسی از اماکن انجام شده که ۲۸۰ مورد اخطاریه صادر و ۲۰ مورد نیز بنا به دستور دادستان شهرستان پلمب شده است.

سریری ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار و ۵۱۰ نفر برای تشخیص بیماری کووید ۱۹ به مرکز ۱۶ ساعته این شهرستان مراجعه و غربالگری شدند.

او گفت: از ۷۴۷ بیمار مبتلای به کرونا در این شهرستان ۵۶۵ مورد به صورت سرپایی و ۱۸۲ نفر نیز پس از بستری در مراکز درمانی ترخیص شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر افزود: وضعیت شهرستان روانسر قبل از آغاز طرح قرمز و هم اکنون آبی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.