مدیرعامل شرکت برکت تل:

ثبت نام از داوطلبان تزریق واکسن ایرانی کرونا به پایان رسیده است

پورحسینی گفت:زمان ثبت نام برای تزریق واکسن ایرانی کرونا به پایان رسیده و هیچ فردی برای تست دیگر تایید نمی شود.

سید محمد پورحسینی مدیرعامل شرکت برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تا هفته گذشته ۸۳ هزار نفر با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفتند و کلید صفر را برای دریافت شرایط داوطلبان دریافت کننده تست واکسن ایرانی کرونا شنیدند.

او با بیان اینکه از این تعداد حدود ۵۰ هزار نفر با فشردن کلید یک نظر قطعی خود را برای داوطلب شدن تست واکسن ایرانی کرونا اعلام کردند، گفت: درحال حاضر اعلام شده است فرد جدیدی برای تست واکسن تایید نشود به افرادی که برای چنین موردی با سامانه ۴۰۳۰ تماس می‌گیرند اعلام می‌شود که زمان ثبت نام به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت برکت تل افزود: سامانه ۴۰۳۰ متناسب با وضعیت جدید کرونا در کشور به روز می‌شود.

او با بیان اینکه سوالات مردم در روز‌های ابتدایی کرونا بیشتر درباره طرز تهیه مواد ضدعفونی کننده و علائم بیماری بود، اما در حال حاضر بیشتر سوالات مردم درباره کرونای جهش یافته جدید، کرونای انگلیسی، روند تولید واکسن ایرانی کرونا و... است.

پورحسینی گفت: به طور منظم با هماهنگی که با وزارت بهداشت صورت می‌گیرد دستورالعمل جدید به ما اعلام می‌شود و ما بر اساس آن آموزش‌ها و اطلاعات خود را به روز می‌کنیم تا اطلاعات دقیق تری به مردم ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت برکت تل درباره مشکلات این سامانه گفت: برخی از سوالات مردم بی پاسخ می‌ماند چرا که باید جواب دقیق آن از طرف مسئولان ذی ربط اعلام شود و ما اطلاعاتی از خودمان به مردم ارائه نمی‌کنیم.

پورحسینی ادامه داد: از آن جایی که سامانه ۴۰۳۰ خدماتی در حوزه سرطان، روان شناسی، مادران باردار، سالمندان و... ارائه می‌کند، اما موضوعات مربوط به کرونا همچنان در صدر سوالات مردمی است.

او با بیان اینکه با راه اندازی اپلیکیشن ۴۰۳۰ تنوع بیشتری در راستای ارائه خدمات داریم، گفت:درحال حاضر میانگین سرعت پاسخگویی به مردم کمتر از۳۰ ثانیه است.

پورحسینی بیان کرد: به تازگی ۸۰۰ فرد جدید به مجموعه ۴۰۳۰ اضافه شده اند تا سرعت کار بالاتر رود همچنین ۲۲۰ نفر به صورت قراردادی با این مجموعه کار می‌کنند که ۷۰تا۸۰ نفر به صورت فیزیکی و شیفتی در مجموعه حضور دارند و مابقی آنلاین ارائه خدمات می‌کنند.

او با بیان اینکه کمیته ارزیابی بر عملکرد کارشناسان ما نظارت دارند و جریمه‌ها و تشویق‌هایی برای این افراد اعمال می‌شود، ادامه داد: یکی از اشکالات این سامانه این است که برای پاسخگویی به برخی از سوالات مردم ما نیاز داریم به برخی از سامانه‌های کلان کشور دسترسی داشته باشیم که در حال حاضر این امکان را نداریم.

مدیرعامل شرکت برکت تل ادامه داد: قرار است در این زمینه تفاهم نامه‌ای با وزارت بهداشت منعقد شود تا براساس آن ما بتوانیم برای سهولت کار به برخی از سامانه‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشیم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار