گل محمدی: حق ما پیروزی در دربی پایتخت بود/ رسول پناه به ریش همه می‌خندد! / غلامی باید اخراج می‌شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی تیمش برابر تیم استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش برابر تیم استقلال  در دربی  پایتخت بیان کرد: گل زود هنگامی خوردیم اما بعد از گل، کنترل بازی در اختیار ما بود و موقعیت هم برای گل زدن داشتیم. در نیمه دوم هم پیش افتادیم اما پس از آن می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و استفاده نکردیم.

او افزود: حق ما پیروزی بود و حتی می توانستیم با اختلاف یک گل ببریم اما در یک لحظه تمرکز لازم را نداشتیم و قایدی که یک بازیکن تاثیرگذار و تعیین کننده است، از این موقعیت و غافلگیری استفاده کرد و به گل رسید.

گل محمدی درباره این که بعد از فینال آسیا هنوز پرسپولیس به خودش برنگشته است، گفت: متاسفانه اتفاقاتی که قبل و بعد از فینال آسیا افتاد برنامه ریزی شده بودند تا پرسپولیس را تضعیف کنند. بازیکنانمان را به راحتی از دست دادیم و هیچ اراده‌ای برای حفظ این بازیکنان وجود نداشت. توجیه آن ها این بود که رفتن یک بازیکن تاثیری در نتایج ندارد که خنده دار است. او (رسول پناه) هنوز هم به عنوان رئیس هیئت مدیره کار می‌کند و به ریش همه می خندد و هیچ کسی هم برخورد نمی‌کند.

گل محمدی درباره عملکرد داور گفت: عملکرد او خوب بود اما در صحنه‌ای که غلامی بازیکن ما را گرفت، باید کارت قرمز می‌داد؛ اما باید کارشناسان داوری در این باره  نظر بدهند.

گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از دربی پایتخت گفت: ۲ روز به وزیر ورزش و جوانان فرصت می‌دهیم تا تکلیف آدم‌های کوچک حاضر در هیئت مدیره را مشخص کند؛ وگرنه تبعات اتفاقاتی که رخ خواهد داد، برعهده او خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دربی پایتخت بیان کرد: بازی خیلی جذاب و دیدنی بود. روی غافلگیری و اشتباه عجیب و غریب گل خوردیم. سپس توانستیم بازی را کنترل کنیم. در زمین حریف موقعیت‌های خوبی در نیمه اول داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم.

او افزود: در مجموع داوری خوب بود و روی صحنه‌ای که غلامی روی مهدی عبدی خطا کرد، بحث داریم. آن صحنه تک به تک بود و می‌توانستیم به گل برسیم. من چیزی که از داوری می‌دانم این است که در آن صحنه غلامی باید اخراج می‌شد. بالاخره داور در این صحنه مدیریت کرد و اگر آن صحنه اخراج داشته باشد، نمره منفی دارد و کارشناسان باید نظر بدهند.

شلوغی نیمکت در شان باشگاه استقلال نیست 

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: نیمه اول این اتفاق افتاد و متاسفانه نیمکت و کسانی که روی سکو‌ها نشسته بودند، روی مسائل داوری فریاد می‌زدند. به نظر من در شأن باشگاه استقلال نیست که نیمکت آن‌ها این قدر شلوغ باشد. منظور من افرادی هستند که روی سکو‌ها نشسته بودند.

ما به خاطر مصدومیت عبدی تعویض کردیم 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط بازی خیلی خوب به نفع ما پیش می‌رفتند و کنترل بازی را در دست داشتیم؛ دلیلی نبود که تعویض کنیم. تعویض ما هم به خاطر مصدومیت عبدی بود. وقتی بازیکنان ما خوب بازی می‌کنند و عملکردشان خوب است، دلیلی نداریم که تعویض کنیم.

گل دوم استقلال با خلاقیت قایدی به ثمر رسید 

وی گفت: تیمی که عقب است، برای گلزنی فشار می‌آورد. حساسیت بازی آن قدر بالا است که ناخودآگاه تیم عقب می‌آید و به حریف فرصت داده می‌شود. در گل دوم استقلال هم خلاقیت قایدی تاثیرگذار بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: در کل بازی ۲ توپ روی دروازه ما آمد و خیلی ساده گل خوردیم. می‌توانستیم بازی را ببریم. باید شرایط روحی و روانی بازیکنان را در نظر بگیریم. در چند ماه گذشته فشار زیادی به بازیکنان ما آمده است؛ هم در آسیا و هم مشکلاتی که در بحث مدیریتی داشتیم. هواداران ما تا آخرین لحظه منتظر پیروزی بودند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و از تک‌تک آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. این مساوی و نبردن را به پای من بگذارند.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بازیکنان را  فرستادند و رفتند 

او ادامه داد: در این مدت مشکلات عجیب و غریبی داشتیم، شما ببینید هیئت مدیره استقلال چقدر بازیکنان خوب استقلال را حفظ کرد و حتی این تیم را تقویت کردند؛ هیئت‌مدیره یعنی این که تیم را حفظ کنند. هیئت مدیره ما را ببینید که یکی‌یکی بازیکنان را فرستادند و رفتند و آخر هم بیانیه می‌دهند که رفتن یک بازیکن مشکلی به وجود نمی‌آورد و یک توجیه خنده‌دار ارائه کردند.

وزیر ورزش باید افرادی قوی را در هیئت مدیره پرسپولیس بگذارد 

گل‌محمدی اظهار کرد: ما یک بازیکن را از دست ندادیم، شاید ۱۰ بازیکن را از دست دادیم. اراده‌ای برای تداوم موفقیت‌های گذشته وجود ندارد. کسی که این همه مشکلات را برای ما به وجود آورده است به عنوان رئیس هیئت مدیره به کارش ادامه می‌دهد و یک پوزخند هم به ما می‌زند که من هنوز هستم و هیچکس هم نیست که یک هیئت مدیره قوی بگذارد. متاسفانه این مشکلات در چند وقت اخیر خیلی ما را اذیت کرده اند. فردی هم نیست جواب بدهد. وزیر ورزش و جوانان باید در این مسئله دخالت کند و آدم‌های قوی در هیئت مدیره بگذارد. در این وضعیت ادامه کار خیلی سخت است و اگر من با این تیم ادامه داده‌ام، فقط به خاطر هواداران بوده و این که فینال آسیا را در پیش داشتیم. اگر آدم‌های قوی به پرسپولیس نیایند این باشگاه زمین می‌خورد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی در آینده داریم. بحث بودیمیر وجود دارد؛ باید ۵۰۰ هزار یورو باید به او بدهیم. به کالدرون و دستیارانش هم باید ۶۰۰-۷۰۰ هزار یورو پرداخت کنیم. هیچ‌ شخصی نیست که این مسائل را مدیریت کند. آینده خوبی برای باشگاه متصور نیستم و تا وقتی که این آدم‌ها سر کار باشند، این مشکلات وجود دارند. من نمی‌خواهم پیروز نشدن تیم خود را توجیه کنم.

گل‌محمدی در پایان گفت: به وزیر ورزش و جوانان می‌گویم که اگر رسول‌پناه تا ۱ یا ۲ روز آینده در رأس کار باشد، باید تبعاتش را گردن بگیرد. بحث استعفا نیست، اما واقعا کار کردن در این باشگاه با آدم‌های ضعیف و کوچک سخت است. از سمیعی هم که در این چند وقت تلاش کرده است می‌خواهم با وزیر ورزش و جوانان صحبت کند تا آدمی که برای باشگاه این همه مشکل به وجود آورده است، دیگر نباشد. هم توهین و هم فحاشی شنیدیم و همه بی‌احترامی‌ها را تحمل کردیم؛ فقط به خاطر هواداران و فینال آسیا. باید خودشان تصمیم بگیرند که می‌خواهند این باشگاه را به صورت خوب مدیریت کنند یا این که می‌خواهند باشگاه وارد مشکلات دیگر شود، خودشان باید تصمیم بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۳ دی ۱۳۹۹
واقعا کل ایران به ریش شما مربیان و تیمتان می‌خندند. شاید اصلا خجالتم نمی‌کشید تیم یا میباره یا میبره حداقل جوری سازش کنید که یه بار شما و بار دیگه تیم حریف ببره مساوی شدنن و ادا قوی بودن...!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۹
چه غلطهایی می کنند بعضیها برای وزیر مملکت تعیین تکلیف میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۹
آقای فکری هی جدول جدول نکن برو خدا رو شکر کن که کیسه گل نشدی واقعا شانس باهات همراه بود راستی برو از نو راللهی هم تشکر کن یار دوازدهم شما دمت گرم پرسپولیس. تا حالا اینجور بازی خوب ازت ندیده بودیم جنگنده با برنامه یاد ترابی علی پور بیرانوند و همشون بخیر اگه بودند چی میشد راستی آل کثیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۳ دی ۱۳۹۹
ایناهمش فیلمتونه بازی بایدمساوی میشد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۹
یحیی مشکل بازی خوانی دارد.
در بازی مقابل اولسان که تیم عقب بود در دقایق پایانی و حتی زمانهای تلف شده یحیی با تعویضهایش زمان را به نفع اولسان تلف میکرد. نمیدانم که همان کار را در بازی دیروز انجام نداد.
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۸:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۹
بنظرم قانون جدید پنالتی در ایران رو بهتره بفرستیم آسیا هم تایید شه:
هرجای ۱۸ قدم ،هند لنگی ها بشه ، دست طبیعی و عادی محسوب میشه و ادامه بازی هست حتی اگر یه متر دستشون باز باشه. برا بقیه تیم ها اگه توپ از نزدیک دستشون هم رد بشه باید به نفع تیم لنگ خاص، پنالتی بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۸:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۹
چرا نمیگین فرار پرسپولیس از باخت بیش ۵۱ دقیقه استقلال جلو بود و مقداری از بازی هم مساوی بودند .پس دقایق برتری استقلال بیشتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۹
من مساوی کردم، بد جوریم مساوی کردم، دارم به قهقرا میرم من، فقط بزارین برم من!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۹
یک پنالت گرفته نشد ویک گل هم کمک داور تایید نکرد
یعنی استقلال 3گل نیم
پیروزی 2 گل
بازنده این بازی لنگی ها میباشد
Netherlands
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
داداش به آقای رسول پناه عزیز چیزی نگو این بنده خدا تمام بدهی برانکو رو داد پول شما رو هم دادا تا از پدیده بیای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
اخراج رسول پناه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۲ دی ۱۳۹۹
گل محمدی واقعا آدم باهوشیه تو اوج همه رو داره میکوبه
مساوی با استقلال گل محمدی برد بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
ای جان پرسپولیس معرکه بازی کرد اما حیف شد اخه نوراللهی چقد موقعیت خراب کردی بایس پرسپولیس ده گل میزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
اراده اینه که نذارن پرسپولیس قهرمان بشه وموفقیت‌هاش روتکرارکنه کدوم تیم طی دوسال ترکیب اصلیش روبفروش میرسونن یارسونده!رسول پناه برو اقای وزیرلطفٱیک نفرباوجدان روبذار بالاسرپرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۰۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
استقلالیها بایدخجالت بکشن بااین بازیشون درسته نباختن اما این سطح بازی کردن خجالت اوره بریدچنددفعه این مسابقه نگاه کنید خداوکیلی خدابه شمارحم کردوگرنه بایدحداقل بااختلاف ۵و۶گل میباختید .اصلا تعصب راکناربگذارید وجدان خودراقاضی قراربدید حرفی ندارم خدانگهدارهمه ملت بزرگ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
واقعا چند بازیکن تاثیر گذار از این تیم رفتند با احساسات هواداران بازی نکنید این باشگاه متعلق به مردم است متعلق به پدرتان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۹
خوبه بازی مساوی تمام شد والا ملت با این وضعیت کرونایی میریختن بیرون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۹
هند واضح رو داور نگرفت...برای همینه که میگن VAR بیارن میگین نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۹
حق شما قهرمانی آسیا بود
حق شما قهرمانی جهان بود
حق شما قهرمانی کهکشان بود
چته دادا یواشتر!!!
حالا چون بابامسعود هنوز سر کاره و کرمانشاهی آفساید رو میبینه ولی پنالتی رو نمی بینه دلیل نمیشه جوگیر بشی
Netherlands
م اسماعیلی
۲۰:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
سلام بابا یحیی پاشو برو بابا 4تا مساوی کمر تیممون شکوندی 8امتیاز دادای رفت تو رو جان بچه ات برو
Iran (Islamic Republic of)
هوادار فوتبال
۲۰:۴۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
باز هم اشتباهات فردي كار دست پرسپوليس داد!!! گل زود هنگام تعلل بازيكن پرسپوليس در محوطه جريمه باعث گل زود هنگام شد و گل قائدي هم فرصت طلبي اين بازيكن در دقيقه92 بازي بازهم در محوطه جريمه اتفاق هوش واستعداد اين بازيكن بود بنابراين استقلال در شروع وانتهاي بازي خوب بود و پرسپوليس در تمام طول بازي موقعيتهاي گل داشت و بازي را خوب اداره كرد كه ميتوانست 5 گل بثمر برساند . اما سرانجام بازم مساوي كرد .
Iran (Islamic Republic of)
...@...
۲۰:۴۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه...
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۹
باخسته نباشید خدمت تیم محبوبم پرسپولیس .امروزاستقلال بایدبااختلاف ۳ گل بازنده اززمین بیرون می امد .اما زیادمهم نیست چون بدون شک پرسپولیس برای پنجمین سال پیاپی قهرمان خواهد شد. ازهم اکنون به تیم محبوبم برای قهرمانی تبریک میگم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۲ دی ۱۳۹۹
آقا یحیی دمت گرم ،دوست داریم، غرورشون کم کردید و دم عیدی گرم چکار چکارشون کرد. درود بر امپراتور یحیی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
آقا یحیی به کی باید اعتراض کنیم .همه با هم حمایت میکنن از این تیم حکومتی کیسه حتی رسول پناه یه کیسه دله
ناراحت نباش با بخشش عیسی تو بازی برگشت لولشون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۲ دی ۱۳۹۹
اگر داور پنالتی می گرفت،الان اینجور حرف نمیزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۲ دی ۱۳۹۹
ما شاء اله پرسپولیس ، خجالت به تیم کیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
دمت گرم یحیی حیف که نبردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۲ دی ۱۳۹۹
حیف شد استقلال بایس ۵ تا میخورد نورالهی گند زد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
بازم میخوان فوتبال رو نا پاک کنن چرا نمیزارن حرفه ای بازی بشه اقای رسول پناه برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
از پنالتی بازیکن خودت هم ی چیزی بگو امپراتور
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۰ ۲۲ دی ۱۳۹۹
عارف غلامی باید اخراج میشد ولی جلال حسینی نباید کارت میگرفت مثل خطای هند دقیقه نه/9 که پناتی بود و داور ندید
آخرین اخبار