صحبت‌های تند غفوری علیه مدیران استقلال

کاپیتان تیم فوتبال استقلال صحبت‌های تندی را علیه مدیران این باشگاه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از دربی تهران، اظهار کرد: یک ماه دیگر نیم فصل است و برخی از بازیکنان فقط ده درصد طلب خود را گرفته‌اند، تعدادی هنوز زیر ده درصد و حتی برخی از فصل گذشته از باشگاه طلب دارند. واقعا نمی‌دانم چه کار می‌کنند.

او درباره اظهار نظر گل محمدی درباره هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: ۲ تیم زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند؛ نمی‌دانم چرا یک تیم راضی و یک تیم ناراضی است. کسانی که در هیئت مدیره هستند بدون اجازه وزارت ورزش و جوانان آب هم نمی‌خورند. مددی کوچکترین کاری را بدون نظر وزارت ورزش انجام نمی‌دهد؛ حتی یک امضای ساده!

غفوری درباره این که بازیکنان استقلال از سمت سکو‌ها تحت فشار بوده‌اند، گفت: من متوجه این موضوع نشدم.

بازیکن استقلال افزود: تیم ما می‌توانست خیلی بهتر از این بازی کند و من هم راضی نبودم. بازی در آلودگی هوا بسیار سخت بود؛ درخواست ما از مسئولان این بود که توجه کنند در این هوا اصلا نمی‌توان بازی کرد. نفس کشیدن در بازی سخت بود. به هواداران قول می‌دهم که بهتر می‌شویم.

او درباره تعویض موسوی گفت: من کارشناس نیستم.

غفوری درباره این که مدیران باشگاه از آن ها حمایت نمی‌کنند، گفت: فاجعه است که بازیکنان ما هنوز طلب‌های خود را نگرفته‌اند. قبل از بازی با گل گهر مدیران اعلام کردند که پرداختی داریم؛ این پرداختی به حدی کم بود که نتوانستند آن را با بازیکنان مطرح کنند. مدیران الکی حرف از پاداش می‌زنند. ما پاداش نمی‌خواهیم.

غفوری گفت: برای تمام تیم های دیگر پول هست؛ اما برای استقلال نیست. برای تیم های دیگر امکانات هست؛ اما برای استقلال نیست و این موضوع فاجعه است .من نمی دانم قصد دارند تمرکز ما را بر هم بزنند یا نه. می خواهند چه کار کنند که وعده می دهند و عملی نمی کنند. ذهن بازیکن را بر هم می ریزند. عبدیان از عملکرد بچه ها راضی نیست، حق دارد. مدیران با سوء مدیریت فکر بازیکنان را بر هم می زنند. ما پاداش نمی خواهیم و فقط حق و حقوق خودمان را می خواهیم. با عنوان کردن پرداخت این پاداش ها فقط نام خود را در رسانه ها مطرح می کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۶:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
با اظهارات آقای غفوری بازیکن محبوب موافق هستیم.تمام اقدامات جنون آمیز دولتمردان به ضم خودشان تصمیم به تبلیغ برای کاندیداتوری ریاست جمهوری خود وغیره می‌کنندوایجاد دوقطبی به نفع خودشان ایجاد می کنند...هشدار غفوری را دلسوزان نظام جدی بگیرن.او به هدف دولتمردان اعتراض کرد و واصل این روزهای سخت اقتصادی ما ملت ایران را گوشزد کرد.درود به شرف این بازیکن.مهم نیست به کمیتة انضباطی میرود.مهم اینکه حرف دل ما مردم را تکرار کرد.
آخرین اخبار