لطیفی: مربیان سرخابی‌ها با تفکر تهاجمی به دربی آمده بودند

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شهرآورد استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

علی لطیفی، کارشناس فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شهرآورد ۹۴ تیم‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: این بازی یکی از جذاب‌ترین دربی‌های چند سال اخیر بود. فارغ از نتیجه بازی، هر ۲ مربی در این مسابقه با تفکر هجومی وارد بازی شدند و بسیار فوق العاده عمل کردند.

او گفت: بازیکنان ۲ تیم در این بازی، مخصوصا نیمه دوم بسیار آزاد بازی می‌کردند؛ اما در نیمه دوم و بعد از گل دوم پرسپولیس استقلالی‌ها بسیار بی نظم در زمین عمل می‌کردند و پرسپولیسی‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند، اما این اتفاق رخ نداد و استقلالی‌ها با خلاقیت و نبوغ قایدی بازی را به تساوی کشاندند.

او ادامه داد: برای این که دربی‌های ما مثل بازی امروز هیجان انگیز باشند، باید مربیان و بازیکنان ترس از باخت را کنار بگذارند. می‌دانم که همه هوادارن نیز از این مدل بازی نسبت به بازی‌های سرد و بی روح بسیار خوشحال‌تر هستند.

لطیفی گفت: بعد از گل اول، استقلال می‌توانست گل‌های بیشتری بزند، اما این اتفاق رخ نداد و در ادامه بازی روی اشتباه بسیار بد مدافعان استقلال، عبدی مهاجم پرسپولیس، توانست نهایت استفاده را ببرد و گل اول را بزند. این اشتباهات عجیب نیز به علت فشار بالا روی بازیکنان تیم‌ها قبل از چنین بازی‌های مهمی هستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شیخ دیاباته از شرایط آرمانی خود به دور است و برای بهتر شدن به زمان بیشتری نیاز دارد، اما در کل خط حمله استقلال خوب عمل کرد و بازی خوبی را از ۲ تیم مشاهده کردیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار