اختتامیه جشنواره رسانه‌های فرهنگی معلمان کشور در زاهدان

اختتامیه جشنواره مجازی طراحی رسانه‌های فرهنگی، ورزشی دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان کشور در زاهدان برگزار شد.

نیک پناه  دبیر جشنواره  با اشاره به اهمیت توانمندی‌های دانشجومعلمان برای تدریس در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: استفاده از فناوری‌های نوین در تمامی مراحل تعلیم وتربیت لازم است و می‌طلبد دانشجومعلمان در این زمینه توانمند شوند.

او مهارت‌های ورزشی را بخشی ازاهمیت تدریس دانست و افزود: اجرای تمرینات ورزشی هم به صورت مجازی سبب می‌شود فضای درس و تدریس خسته کننده نباشد.

دبیر جشنواره همچنین از ورود ۱۱۸ اثر از نقاط مختلف کشور به این جشنواره خبر داد و گفت: بیشترین آثار ارسالی از سیستان وبلوچستان و پس از آن از استان‌های تهران و اراک است.

نیک پناه افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را که در زمینه‌های وبلاگ وطراحی سایت، تولید نرم افزار ورزشی، ایجاد کانال‌های اجتماعی، فیلم وعکس برگزارشد، ایجاد تحرک و پویایی فکری بیان کرد.

رخشانی، مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز با بیان این که استفاده از ظرفیت فضای مجازی، زمینه ساز زیر ساختهاست، گفت: هم اکنون در سیستان وبلوچستان از ۸۰۰ هزار دانش آموز، ۷۰ درصد آنان در مناطق روستایی وعشاییر هستند که ۳۰۰ هزار نفرشان بدون تجهیزات آموزش مجازی اند و ۱۲۰ هزار نفر در مناطق خود، زیرساخت‌های آموزش مجازی را در اختیار ندارند که رفع این مشکل، کمک همگانی را می‌طلبد.

درپایان مراسم از برترین‌های کشوری این جشنواره به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار