جولان سوز سرما در بازار تاریخی تبریز

بازار تاریخی و بزرگ تبریز یکی از بزرگترین و مهمترین بازار‌های تاریخی جهان است که این روز‌ها کسبه بازار روز‌های سرد و سختی را تجربه می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اسماعیلی رئیس پایگاه جهانی بازار تاریخی تبریز گفت: با توجه به ثبت جهانی بازار تاریخی تبریز امکان لوله کشی گاز در این بازار وجود ندارد و اصناف بازار برای تامین سوخت مورد نیاز برای گرمایش از نفت سفید استفاده می‌کنند.

او افزود:تعدادی از واحد‌های صنفی این مجموعه تاریخی که دارای پروانه کسب هستند توانسته اند سهمیه نفت سفید خود را دریافت کنند، اما اصنافی که دارای پروانه کسب نیستند موفق به دریافت سهمیه سوخت نشده اند.

روح اللهی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی گفت:به جهت عدم امکان استفاده از خدمات گازرسانی در بازار تاریخی تبریز با تلاش این شرکت امکان استفاده از سوخت نفت سفید برای گرمایش فراهم گردیده و این امر تاکنون نیز استمرار داشته و به مقدار کافی سوخت نفت سفید برای هر صنف مورد تایید قابل دریافت می باشد.

لذا هریک از اصناف مستقر در محدوده بازار تاریخی تبریز می توانند به ۲ صورت سوخت مورد نیاز خویش را دریافت نمایند، ابتدا به صورت انفرادی برای ثبت نام و احراز هویت توسط سازمان متولی مربوطه به سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس اینترنتی http://newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و اقدام نمایند، دوم  از طریق اتحادیه های مربوطه نسبت به درخواست سوخت نفت سفید خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.