افتتاح دو نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در حوزه صنعت آب و برق

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب صبح امروز با حضور رضا اردکانیان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و برق که دارای مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است، از امروز ۲۳ تا ۲۶ دی‌ماه امسال در هشت سالن نمایشگاهی در فضایی شامل ۱۲ هزار و ۹۴۵ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و ۱۲ هزار متر مربع فضای سرپوشیده خارجی و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در همین تاریخ و در دو سالن نمایشگاهی در فضای دو هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و ۱۰۰ متر فضای باز، آغاز به کار کرد.
بیشتربخوانید

همچنین در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید دایر است، همه ضوابط، شرایط و تمهید‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده و فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق دایر و امکان بازدید عمومی ندارد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه‌ها که با حضور ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی برپا می‌شود، ۲۰۰ شرکت‌کننده در بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران و بیش از ۷۵ شرکت‌کننده در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران حضور دارند.

قرار است در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالا‌هایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه شود.

همچنین در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران نیز کالا‌هایی در بخش‌های لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمایش گذاشته شد.

طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی سه کارگاه آموزشی پیرامون بحث‌های روز صنعت آب، برق و همسو با اهداف برگزاری نمایشگاه برپا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار