پذیرش بدون کنکور دانشجو در ۱۰ رشته در مرکز علمی_کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج

سرپرست مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: این مرکز علمی _کاربردی در ۱۰ کد رشته پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مرحله تکمیل ظرفیت مهرماه را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد حسین برهمن سرپرست مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: مرکز آموزش علمی_کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج از مهرماه ۸۶ با مجوز دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و زیر نظر وزارت علوم فعالیت خود را با دو رشته کاردانی شروع کرد و هم‌اکنون در ۱۰ کدرشته کاردانی و کارشناسی ترمی فعالیت دارد.

برهمن افزود: آموزش در این مرکز به‌صورت کارگاهی و کاربردی است و تلاش ما بر این است که دانشجویی که از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شود با مهارت و کسب حرفه لازم در رشته مورد علاقه وارد بازار کار شوند.

او با اشاره به اینکه فلسفه وجودی مرکز علمی کاربردی کارآفرینی و تربیت نیروی مهارت محور و متخصص برای بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی از جمله رسالت مرکز علمی کاربردی است تا نیازهای بازار کار استان تامین شود.

برهمن با بیان اینکه این مرکز در بهترین نقطه شهر یاسوج و با اساتید مجرب و با تجربه در حال فعالیت می باشد و هم اکنون دارای یک عضو هیئت علمی و تعداد را ۷۵ نفر مدرس  دانشگاه عنوان کرد.

او گفت: کد رشته‌های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار از جمله کد رشته هاییی هستند که در مرحله تکمیل ظرفیت تا پایان دی ماه اقدام به پذیرش دانشجو را دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج افزود: مرکز علمی _ کاربردی در کنار فعالیت‌های آموزشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان غافل نیست و هم پای سایر مراکز علمی و دانشگاهی در این مسیر گام بر می‌دارد.

برهمن بیان کرد: از سال ۸۶ تاکنون بالغ بر ۵۰۰۰ نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارغ التحصیل شدند که درصد قابل توجهی از این تعداد جذب بازار کار شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.