ضرر ۵ میلیارد دلاری توئیتر از بستن حساب ترامپ

ارزش سهام توئیتر در روز دوشنبه پس از ممنوعیت دائمی دونالد ترامپ ۱۲.۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بستن دائمی حساب توئیتر ترامپ، سهام این شرکت در بازار بورس آمریکا ۱۲.۳ درصد کاهش پیدا کرده و ضرری ۵ میلیارد دلاری را  به این شبکه اجتماعی وارد کرد. به گفته برخی از تحلیلگران، این ممنوعیت می‌تواند باعث خشم طرفداران ترامپ در توئیتر شود , از بین رفتن تعداد کاربران این شرکت را به خطر بیندازد.

توئیتر در توضیح این اقدام گفته بود: "پس از بررسی دقیق توئیت‌های اخیر از حساب realDonaldTrump، ما حساب او را به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت برای همیشه بستیم. "


بیشتر بخوانید


این تصمیم پس از دو ماه ادعای ترامپ در مورد تقلب رای دهندگان، سرقت رای در انتخابات ریاست جمهوری ۳ نوامبر آمریکا و حمله حامیان وی به ساختمان کنگره برای برهم زدن جلسه تایید نهایی نتیجه انتخابات آمریکا و کشته شدن چند آمریکایی گرفته شد.

غول شبکه‌های اجتماعی فیسبوک نیز حساب ترامپ را حداقل برای بقیه دوره ریاست جمهوری یعنی تا ۲۰ ژانویه تعلیق کرد. مارک زاکربرگ مدیرعامل شرکت فیسبوک استدلال کرد که ویدئوها و پست‌های ترامپ امنیت آمریکا را به خطر می اندازد و او قصد دارد با سوءاستفاده از حساب خود انتقال صلح آمیز قدرت را تضعیف کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۳ دی ۱۳۹۹
برق ها را وصل کنید این چه مسخره بازی است امتحان داریم آزمون مجازی است
آخرین اخبار