حسینی: مسئولان تیم را تنها نگذارند/ حتی یک پزشک و فیزیوتراپ هم نداریم!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما یک پزشک یا فیزیوتراپ ندارد و در بازی با صنعت نفت، فیزیوتراپ تیم حریف ۲ یا ۳ بازیکن ما را معاینه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی تیمش برابر شهرخودرو در نشست خبری این دیدار اظهار داشت: با توجه به ۲ باخت در بازی های گذشته، این بازی برای ما حساس بود. می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که کادر فنی خوبی دارد و فوتبال زیبایی هم ارائه می‌دهد.

حسینی در ادامه گفت: بازی خوب و هماهنگی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنانم پرتلاش و حرف گوش کن بودند. خدا کمک کرد که ۳ امتیاز را به دست بیاوریم، اما واقعیت این است که ما از نظر امکانات مشکلات زیادی داریم. ما یک پزشک یا فیزیوتراپ نداریم و در بازی با صنعت نفت، فیزیوتراپ آن‌ها دو یا ۳ بازیکن ما را معاینه کردند. مسئولان باید به فکر این تیم باشند و ما را تنها نگذارند.


بیشتر بخوانید:


سرمربی نفت مسجد سلیمان  درباره داوری گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. بازی قبلی هم که باختیم درباره داوری صحبت نکردم و معمولا تیم‌های من درباره داوری حرفی نمی‌زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار