تشکیل کارگاه تبیین و تشریح طرح مدرسه خوانا در اهواز

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز گفت: کارگاه آموزشی حضوری تبیین و تشریح طرح مدرسه خوانا ناحیه ۴ اهواز تشکیل شد.

  سیده مرعشی معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تحقق اهداف بسته تحولی خوانا در دانش آموزان، یعنی رسیدن به یکی از اساسی‌ترین ماموریت‌های دوره ابتدایی که مورد تاکید سند تحول بنیادین است.

او افزود: خواندن، نوشتن، گوش دادن و سخن گفتن، مهارت‌هایی است که در دوره ابتدایی باید شکل بگیرد و اگر به خوبی در دانش آموزان محقق و در شخصیت آن‌ها نهادینه شود کودکان ما در آینده، زندگی بهتری در جامعه خواهند داشت.

سیده مرعشی در ادامه با اشاره به اینکه، آموزش مدیران مجری طرح خوانا هم زمان با کلیه مدارس استان در فضای مجازی از آذر ماه ۹۹ آغاز شده است، بیان داشت: ۱۵مدرسه در سطح ناحیه مجری طرح مدرسه و بیش از ۲۰۶ نفر از آموزگاران در حال اجرای این طرح در مدارس هستند.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: توضیح و تببین بسته تحولی خوانا، تشریح چگونگی تدوین بسته تحولی طرح خوانا بر اساس چارچوب ارسالی وزارت جهت ارائه به استان و توضیح مهارت‌های زبانی خواندن نوشتن گوش دادن صحبت کردن و مهارت‌های زندگی (ادب، مسولیت پذیری و جرات ورزی) از موارد مهم ارائه شده از سوی عباس ترکی مدرس این کارگاه بوده است.

این مقام مسئول در پایان بر برگزاری کارگاه به صورت مجازی یا حضوری برای معلمان مدارس مجری، اجرا کردن بسته تحولی مدرسه خوانا و حضور در گروه ناحیه، استان و کانال کشوری و استفاده از محتوای این گروه‌ها و کانال و تشریح نمونه فعالیت‌های پیشنهادی برای مدیران جهت ارائه به آموزگاران برای اجرا کردن مطلوب طرح در طول سال تحصیلی تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.