افزون‌بر۳۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دلگان پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی امسال در شهرستان دلگان از محل تفاهم‌نامه این صندوق با بنیاد برکت پرداخت شده است.

ادریس دینارزهی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: با پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغالزایی در شهرستان دلگان از محل تفاهم‌نامه این صندوق با بنیاد برکت تاکنون ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم شاغل شدند.

او افزود: از ابتدای امسال که این تفاهم‌نامه آغاز شد صندوق کارآفرینی امید با تمام توان در شهرستان‌های استان در حال پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح‌های معرفی شده بنیاد برکت است تا زمینه اشتغال افراد جویای کار در شهرها بویژه روستاهای استان فراهم شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: تاکنون با پرداخت افزون‌بر ۳۴ میلیارد ریال در شهرستان دلگان، علاوه بر اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر، بیش‌از ۱۵۰ نفر هم بصورت غیرمستقیم شاغل شده اند.

او  طرح‌های افتتاح شده شهرستان دلگان را شامل کارگاه بلوک زنی، واحد پرورش دام سبک، کارگاه خیاطی، خرازی، سوپر مارکت و مشاغل فنی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار