سخنگوی فدراسیون کشتی:

امیدواریم بتوانیم با تیم کامل به المپیک توکیو برویم / حاج قاسم را با هیچ کس نمی‌توان مقایسه کرد

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آخرین شرایط این فدراسیون توضیحاتی داد.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش به مناسبت یادواره اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: این مراسم به همت سازمان قهرمانان ملی ایران و با حضور خانواده معظم شهدای مدافعان حرم، قهرمانان ناشنوا و جمعی از پیشکسوتان و پهلوانان نامی کشورمان و برای گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی برگزار شد.

او ادامه داد: وظیفه همه مسئولان کشورمان است که از کسانی که برای کشور ما زحمت کشیده اند و جان و مال خود را در راه اسلام و مسلمین داده اند قدردانی کنند و همه ما باید پیرو راه افرادی مانند سردار سلیمانی باشیم که در راه وطن زندگی و جان خودشان را داده اند.

امامی درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم را با هیچ کسی نمی‌توان مقایسه کرد، برای اینکه او خود را فدای مردم و اسلام کرده بود و از زمانی که من به یاد دارم او برای اسلام و مسلمین زندگی می‌کرد.

او درباره شرایط کشتی کشورمان عنوان کرد: فدراسیون ما برنامه‌های خود را برای آماده سازی تیم‌های ملی برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه‌های المپیک، مسابقات آسیایی و سایر مسابقات آماده کرده است.

او ادامه داد: در روز‌های گذشته در فدراسیون کشتی طرح توسعه کشتی که به صورت ۸ ساله تنظیم شده است را در ۳ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تصویب کرده و امیدواریم با این برنامه‌ها کشتی ما بتواند به موفقیت برسد.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره نزدیک‌ترین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک گفت: در فروردین ماه و در قزاقستان هم مسابقات کسب سهمیه‌های المپیک و هم مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا را داریم و امیدواریم کشتی گیران ما بتوانند در مرحله اول، سهمیه‌های باقی مانده المپیک را کسب کنند و با تیم کامل برای المپیک شرکت کنند.

امامی درباره بیمه کشتی گیران عنوان کرد:‌ حق مسلم همه ورزشکاران و پیشکسوتان از جمله کشتی گیران است که بیمه باشند و بعد از دوران قهرمانی خود بتوانند از مزایای بیمه استفاده کنند، اقداماتی درباره این مسئله شده است، اما بعد از تکمیل آن توضیحات بیشتری درباره بیمه کشتی گیران خواهیم داد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار