پاری سن ژرمن - مارسی / پوچتینو به دنبال اولین قهرمانی دوران مربیگری خود

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و مارسی امشب از ساعت ۲۳:۳۰ برای قهرمانی در سوپر کاپ فوتبال فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امشب ۲ تیم فوتبال پاری سن ژرمن و مارسی برگزار کننده سوپر کاپ فصل گذشته فوتبال فرانسه خواهند بود. فصلی که طبق معمول سال‌های اخیر تیم متمول پاریسی توانست قهرمانی در تمام جام‌های داخلی از جمله جام حذفی و لوشامپیونه را به دست آورد.

اما پاری سن ژرمن در این فصل، خلاف فصول گذشته خود در لیگ فرانسه مقتدر نشان نداد؛ به همین دلیل مدیرانی قطری این تیم مربی آلمانی خود توماس توخل را اخراج کردند و سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام را به فرانسه آوردند.

سرمربی که بیش از یک سال از مربیگری دور بوده است و در بازی امشب به دنبال کسب اولین جام تمام دوران مربیگری خود است.

اما ۲ تیم امشب در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که در لوشامپیونه وضعیت خوبی دارند و در رتبه‌های بالای جدول قرار دارند.

پاریسی‌ها با ۳۹ امتیاز از ۱۹ بازی در رتبه دوم و مارسی نیز با ۳۲ امتیاز و ۲ بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، در رتبه ششم لیگ یک فرانسه قرار دارند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در تاریخ سوپر کاپ فرانسه با کسب ۹ قهرمانی که ۷ عنوان آن در سال‌های اخیر و به صورت متوالی بوده‌ رکورددار این مسابقات بوده است.

شاگردان ویلاش بواس نیز با تنها یک قهرمانی آن هم در سال ۲۰۱۱ به دنبال جلوگیری از هشتمین قهرمانی متوالی پاریسی‌ها در این مسابقات هستند.

در بازی امشب، پوچتینو سرمربی پاریسی‌ها بازیکنانی مانند کرر، داگبا، رافینیا را به علت ابتلا به ویروس کرونا و خوآن برنات و لتلیه را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

امشب نیمار، که بازی‌های گذشته تیم خود را به علت مصدومیت از دست داده بود؛ مشکلی برای حضور در زمین ندارد و می‌تواند تیم خود را همراهی کند.

سوپر کاپ فوتبال فرانسه امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه بولارت برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار