اهدای ۴۰ قلم تجهیزات پزشکی به بیمارستان مهاباد

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با همت خیرین تاکنون ۴۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا شده است.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا خیرین این شهرستان با هدف کمک به کادر درمان به پای کار آمدند و توانستند در این مدت ۴۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز را   به بیمارستان امام خمینی (ره) اهدا کنند.

بهزاد افزود: این تجهیزات پزشکی شامل  هشت دستگاه ونتیلاتور، چهار دستگاه چراغ سیالیتیک اتاق عمل، ۱۰ دستگاه پمپ انفوزیون، ۲ عدد تشک مواج، چهار دستگاه الکتروشوک و یک دستگاه نوار قلب، ۶ دستگاه مانیتور علائم حیاتی، سه دستگاه دیالیز، ۲ دستگاه کولرگازی ایستاده برای تهویه هوای بخش‌های ایزوله بیمارستان می‌شود.

او ادامه داد: یکی از پزشکان خیر این شهرستان نیز ۵۵ میلیون تومان وجه نقد را با هدف کمک به خرید ملزومات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) اهدا کرد.

بیشتر بخوانید

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: این پزشک خیر "حسن محمدزاده" نام دارد که این مبلغ را با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران و ارائه خدمات با کیفیت به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرده است.

او گفت: این مبلغ اهدایی برای خرید ۱۵۰ تخته پتو برای بیماران بستری در بیمارستان و ۲ دستگاه پرینتر جهت ارایه خدمات به بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان هزینه شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.