اما واگرهای افزایش یک میلیونی شهریه دانشگاه آزاد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اخبار مربوط به افزایش یک میلیونی شهریه این دانشگاه در آستانه امتحانات پایان ترم را غیر واقعی دانست.

رضا همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  برخی خبر‌ها مربط به افزایش یک میلیونی شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در آستانه برگزاری امتحانات پایان ترم گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت نداشته و منطقی درباره این افزایش وجود ندارد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شهریه دانشجویان از همان ابتدای ترم مشخص است ادامه داد: شهریه متغیر و ثابت هر دانشجو در ابتدای ترم مشخص است. از همان ابتدای شروع ترم و بعد از انتخاب واحد بدهکاری و بستانکاری هر دانشجو و میزان شهریه آن مشخص است.

 همدانچی توضیح داد: در نیمسال اول سال تحصیلی جاری با توجه به شرایط موجود کرونایی کشور و تورم موجود به منظور مساعدت با حال دانشجویان، فرصتی فراهم شد تا هنگام ثبت نام دانشجویان، فقط شهریه ثابت دریافت شود و شهریه متغیر نیز در سه قسط در طول ترم دریافت شود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:  به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای جلوگیری از فشار مالی به دانشجویانی که به هر دلیلی توان پرداخت شهریه را ندارند، سه نوع وام در نظر گرفته شده و دانشجویان می‌توانند برای دریافت وام از سامانه آموزشیار، بانک‌های طرف قرارداد دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان اقدام کنند.

 برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد با ارسال پیام هایی به باشگاه خبرنگاران جوان از افزایش یک میلیون تومانی شهریه این دانشگاه در آستانه برگزاری امتحانات خبر داده و گفته‌اند بر خلاف اعلام اول ترم این دانشگاه مبنی بر تخفیف شهریه به دلیل آموزش های مجازی  ولی الان اعلام کرده اند که تا شهریه اضافه پرداخت نکنید، کارت ورود به جلسه داده نمی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۷ دی ۱۳۹۹
تخفیف شهریه نخواستیم شهریه ها رو اضافه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۶ دی ۱۳۹۹
وقتي اكثر كارمنداي دانشگاه آزاد بالاي پنج ميليون تومن دريافتي دارن معلومه كه كم ميارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۳ ۲۶ دی ۱۳۹۹
با اين فساد باورنكردني كه تو امتحانات دانشگاه آزاد وجود داره حق نداره شهريه ها رو افزايش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۵ دی ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۹
دانشجویان بیچاره برای آموزش بی کیفیت مجازی از بانکها وام بگیرند تا دانشگاه آزاد درآمد کسب کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۵ دی ۱۳۹۹
خودتون شایعه میکنید خودتون هم تکذیب میکنید ؟ عجب ؟
آخرین اخبار