استعفای مدیرکل فرودگاه آبادان سه روز پیش از بازداشت

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در واکنش به بازداشت مدیر فرودگاه آبادان اعلام کرد: مدیر بازداشت شده فرودگاه آبادان سه روز قبل از بازداشت استعفا کرده بود.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص بازداشت مدیر فرودگاه آبادان اعلام کرد: مدیر بازداشت شده فرودگاه آبادان از تیرماه سال گذشته مسئولیت اداره این فرودگاه را بر عهده گرفت و در این مدت زمان، علی‌رغم واقعه سیل خوزستان و شیوع ویروس کرونا در کشور، اقدامات موثر و تحولات اساسی در فرودگاه آبادان از جمله افزایش چشمگیر ظرفیت جابه‌جایی مسافر و پرواز و تمهیدات خاص برای مقابله با گسترش ویروس بدون هیچگونه وقفه در عملیات فرودگاهی و پروازی همزمان با اجرای پروژه‌های زیرساختی اساسی (که در سه دهه اخیر بی سابقه بوده است) به انجام رسانده است.

پس از ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع فرودگاه آبادان، برای تسهیل در رسیدگی دستگاه‌های نظارتی به موضوع، این مدیر شخصا برای جلوگیری از اخلال در روند عادی رسیدگی به پرونده و اداره امور اجرایی و عملیاتی فرودگاه در تاریخ ۲۱ دی ماه از سمت خود استعفا داده است.


بیشتر بخوانید


اتهام انتسابی به نامبرده به استناد اظهارات یکی از متهمان پرونده صورت پذیرفته است و تا زمان اثبات باید از انتشار اخبار تخریب کننده و ایجاد شبهه‌ها پرهیز می‌شد.

تشکیل پرونده اتهامی نیازمند طی مراحل قضایی بوده لذا تا صدور رای نهایی و مشخص شدن موضوع، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با پذیرش استعفای نامبرده، اقدام به تعیین فردی متخصص، متعهد و توانمند به عنوان سرپرست برای فرودگاه آبادان کرده تا ضمن تسریع در بهره برداری از پروژه‌های اجرا شده خللی در فعالیت‌های روزانه فرودگاه آبادان ایجاد نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۳ ۲۴ دی ۱۳۹۹
ما هم میدونیم برای تسهیل در امور رسیدگی استعفا دادن و بقیه حرفها شایعه است // فقط مبلغ اختلاس را نفرمودید ؟؟
آخرین اخبار